15.

3.3K 213 8
                                    

-Jongin'in bakış açısı -

‘’ HİÇ BİR YERE GİDEMEZSİN ‘’

Kyungsoo tekrar bana göndüğünde sırıttım ama şimdi ne yapıcaktım ?

*Ne diyorsun jongin kafayımı yedin istediği yere gider ama onu bu şekilde yani salamam bir nedeni olması gerek miyor ?*

''Neden gidemez mişim ?''

*neden gidemez açıkla bakalım*

*iç sesim konuşmayı bırakırmısın işede yaradığın yok *

''Bana ders çalıştırıcaktın ''

Evet evet bu belki işe yarar .

''Akşam çalışıyoruz Jongin o zamana kadar dönmüş olurum ''

Arkasını dönerek kapıyı açtı hani beni seviyordu beni seviyorsa başkasıyla neden randavuy çıkıyorsun Soo ? Hızlı düşünmeliyim bir şeyler bir şeyler tabi..

''Bekle beni hemen gelicem ''

Kyungsoo anlamaz gözlerle bana bakarken koşarak odama çıktım dolabımdan bulabildiğim en küçük hırkayı çıkardım, bunu Soo'ya kesinlikle giydirmeliyim . Telefonumu ve cüzdanımı alarak aşağıy indim, aynaya bakmama gerek bile yok ben her zaman ki mükemmel Jongin'im. 

Aşağıya indiğimde Kyungsoo'nun hala beni beklemesine sevinmiştim. Ne zamandır küçücük şeylere sevinir olmuştum ?

Gözleri  elimdeki hırka ve yüzüm arasında gidip geliyordu, bir süre bana baktıktan sonra konuşmaya başladı ; 

''Sende mi geliyorsun ?''

''Evet hadi bunu üstüne geçir ?''

''Hayır giymeyeceğim ''

 ''O zaman onu çıkar çünkü benim ''

Kyungsoo elimdeki hırkayı oflayarak aldığında zafer benim dermiş gibi sırıttım . Hırkayı uzerine geçirdiğinde bile nasıl bu kadar mükemmel görünebiliyordu ? Baekhyun denilen bücürle ayrı bir konuşmalıydım hepsi onun başının altından çıkıyordu şimdiye kadar tanıdığım Kyungsoo asla böyle dışarı çıkmazdı. Hele eyeliner sürmek becerebileceğini hiç ama hiç sanmıyorum. 

Hırkayı giydiğinde yüzüme bile bakmadan dışarı çıktı bir kere o senin iyiliğin için Kyungsoo.. 

 O önde ben arkada yürüyorduk tanıştığımız ilk günkü gibi neden hiç ilerleme kaydedememiştik . Uzun süre yürüdükten sonra kafamı kaldırdığımda otobüs durağındaydık otobüse mi bineceğiz Tanrı aşkına nereye gidiyoruz biz ?

 Kyungsoo'ya baktığımda telefonunu kurcalıyordu , merakıma yenilerek minik minik adımlarla arkasından yaklaştım ama sonuç hüsrandı arkasında gözleri olabilir bence bu mantıklı yoksa tam ben mesaja bakacağım sırada arkasını dönemezi. 

Sesimi çıkarmadan eski durduğum yere yine minik adımlarla ilerledim gökyüzüne baktığımda hava bulutlanmaya başlamıştı , kafamı indirdiğimde Kyungsoo'nun beni izlediğini gördüm gerçekten ne arıyordum burda ? Kyungsoo gözlerini benden kaçırınca hafifçe gülümsedim. 

Otobüs geldiğinde Kyungsoo bana baktı ver otobüse yürümeye başladı, otobüs normalin aksine boştu baya boş en arka koltuklardan birine ilerledi Soo bende peşinden gittim cam kenarına oturduğunda yanına oturdum. Ona baktığımda bakışlarını camdan dışarı sabitlemişti, insan randavuya giderken bu kadar üzgün olur muydu yada ranavusunu benmi bozmuştum ama o çocukl randavuya çıkmasını gerçekten istemiyorum.  Uzun bir ara sonrasında Kyungsoo bakışlarını bana çevirdi. 

A Fresh StartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin