- Jongin'in Bakış Açısı-
Kyungsoo masadan kalktığında arkasından baka kalmıştım . Sinemaya gittiğimiz günden beri böyleydi. Sadece bana karşı böyle davransa garipsemezdim belki ama herkese karşı böyledi sıkıldığında test çözen o bu gün ders dinlemek istememişti. Bazen keşke benden hoşlandığını hiç öğrenmeseydim diyorum acaba ona bu kadar ilgi göstermemin nedeni beni sevdiğini bilmekmiydi ?
Zaten hiç ellemediğim yemeğimi bırakarak üst katlara doğru çıktım , dersin başlamasına daha yarım saate yakın bir süre vardı sınıfa geldiğimde sırasında tek başına oturan Jim'i gördüm neden bu çocuğu görünce bütün sinirlerim alt üst oluyordu ?
Beni görünce ayağa kalktı sınıfın kapısına doğru ilerlediğinde durup bana baktı ;
"Benimle gel "
O kimdi ki bana emir veriyordu ne diyeceğini deli gibi merak etsemde sırama doğru ilerledim . Bu sefer daha yüksek sesle bana seslenmişti ;
"Burada mı konuşmak istiyorsun ?"
Tembelce oturduğum sıradan kalktım , o ise çoktan sınıftan çıkmıştı gideceğimiz yere kadar bir kere bile arkadasını dönmemişti özgüveni baya yüksek olmalı onu takip ediceğimi mi sanıyor ne ? şimdi düşününce onu takip ediyorum doğru tahmin ediyor.
Yine beynimle düşünemediğimi fark ettim ilk ne zaman olmuştu bu galiba Kyungsoo'yla kitap almaya gittiğimiz zamandı , bütün değişik ,kendimi rezil edecek hareketler yapmamı sağlayan kişi oydu.
Kafamı kaldırdığımda Jim'in durduğnu gördüm çatıya çıkmıştık neden bütün konuşmalar çatılarda olurdu ?
Çatının duvarlarına yaklaşarak gök yüzüne bakmaya başladı sanki benle ne konuşucağını toparlıyormuş gibiydi yaada benle konuşup konuşmama arasında gidip geliyordu. Offlayarak yanına yaklaştım onun gibi gök yüzünü izlemek yerine aşağıya bakmayı tercih etmiştim . Kyungsoo tek başına bir banka oturuyordu.
Jim ne diyeceğini kafasında toparlamış öksürerek dikkatimi çekmişti ona baktıktan sonra tekrar kafamı aşağıda tek başına oturan Soo'ya çevirdim . Jim'de benim nereye baktığımı merak etmiş olacak ki kafasını aşağıya çevirdi .
''Yine tek başına oturuyor ''
''Yine ?'' dedim soru soruyormuş gibi yine derken hep mi tek oturuyordu
''Aslında sen gelene kadar baya bir normaldi yani düzelmişti''
Anlamamış gibi ona baktım , onun hakkında hiç bir şey bilmiyordum düzeldiden kastı neydi ? Tekrar konuşmaya başladığında sadace onun söylediklerine odaklandım .
''Biliyorsun Kyungsoo evlatlık ''
Kafamı biliyorum anlamında salladım Kyungsoo bunu o kadar kafasına takmışmıydı ?
''Ve o liseye geçene kadar doğru dürüst kimseyle konuşmamış zorlamadığın sürece kimseylede konuşmaya çalışmaz ama sen geldiğinde bizimle daha çok konuşmaya başladı geçen sene yanında olmasam bile her zaman Baek'ten haberini alırdım sen geldikten sonra bana Baek Soo'nun daha çok konuştuğunu söyledi sırf o yüzden okula döndüm onunla aynı sınıfta olmak istedim kendi gözümle görmek istedim o daha çok gülüyordu daha çok konuşuyordu ama sonra onun sana aşık olduğunu anladım ''
Konuşmayı kesmişti ben ise sadece aşağıda tek başına oturan Soo ya bakıyordum. Onun hakkında hiç bir şey bilmediğim için kendime lanet okuyordum . Jim konuşmaya devam etmeye başlamıştı .
''Onu o kadar iyi tanıyorum ki şuan senden vazgeçmeye çalışıyor senin başkasından hoşlandığını düşünüyor eğer onu seviyorsan konuş yoksa -''