16

3.5K 220 8
                                    

-Kyungsoo'nun bakış açısı -

Neden hiç girmek istemediğim bir korku filminde yanımda Jongin varken giriyorum ? 

Ne kadar filme odaklanma çalışsam bile olmuyor korku filmleri neden var ki ?

Kafamı çevirip jongin'e baktım sıkıntılı gözüküyordu daha demin arayanının kim olduğunu deli gibi merak etsemde soramazdım değil mi ? 

Ona baktığım sırada telefonuna mesaj geldi her kim onunla konuşmak istiyorsa peşini bırakmayan biri olmalıydı hem arayıp hem mesaj attığına göre.  

Jongin hızla cebindeki telefonunu çıkardı. Sinirle şaçlarımı karıştırdığında ona baktığımı yeni anlamış olacak ki bana cevap verme gereği duydu yada bu bir cevap bile değildi. 

''Ben gitmeliyim ''

Bu neydi şimdi ben gitmeliyim dedi ve hızla oturduğu yerden kalktı , benim bir şey bile söylememi beklememişti uyuz ne olucak . Yüzümü somurtup önüme döndüm ama meraktan ölüyorum nereye gidiyordu bu çocuk jim Sumbaeye baktığımda bıkmış bir şekilde bana bakıyordu. Sadace git dedi hızla oturduğum yerden klktım arkamızdaki insanlar söylenemeye başlasalarda şuan onları dinleyecek durumda değilim .

Salondan dışarı çıktığımda Jongin'in az ileride telefonla konuştuğunu gördüm yanına ilerlediğimde duyduğum tek cümle ;

''Hoşlandığım biri var ve onun yanında kalmak istiyorum ''

Jongin birinden mi hoşlanıyordu ? kimdi o ? Kalbimin acıdığını hissediyordum neden açıyordu ki her gün kızlarla takılmasının tabikide bir sebebi olmalıydı neden anlayamadığımı bilmiyordum yavaşça arkasına döndüğünde gözleri kocaman oldu benim kadar olmasada bir şeyler söylemek istiyordum ama konuşamıyordum ağızımdan o kelimeler dökülmüyordu . Aşık olmak bu kadar acı verir miydi eğer öyleyse bir daha aşık olmak istemiyordum ...

Bir kaç dakika sadace birbirimize bakmıştık ne konuşuyorduk nede yerimizden kıpırdıyorduk ona deli gibi sormak istiyordum kimdi o hoşlandığı kişi. 

Benim Konuşmayacağımı anlamış olacak ki kendi konuşmaya başladı sadece bir kaç ufak mırıldanmaydı bu sesi garip çıkıyordu. 

''Hadi eve gidelim ''

Sadece başımı sallamakla yetindim neden konuşamıyordum neden ona kimden hoşlanıyorsun diyemiyordum ?

Yol boyunca tek bir kelime bile etmedik bir kere bile olsun dönüp bakmamıştı bana , oysa benle gelmek istediğinde ne kadar mutluydum eve girdiğimizde annemin kapıda bizi beklediğini gördüm bilmediğim ne olmuştu neden annem kapıda bekliyordu bizi ?

''Jongin annen aradı eve dönmeni istemiş ama sen gitmek istememişsin hoşlandığın biri varmış bunun hakkında konuşalım mı ?''

Annemin ses tonu o kadar nazikti ki gerçekten bir an onun annem olmadığını düşündüm tamam her zaman nazik biriydi ama böyle bir yaklaşım beklemiyordum annemden zaten Jongin geldiğinden beri kurallarınıda nerdeyse kaldırmıştı ortadan .

A Fresh StartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin