19.

3.1K 210 16
                                    

Kyungsoo'nun bakış acısı

Ben hala şaşkınlıkla bakarken annem gülümseyerek bizi tebrik etti ;

"Ahh sonunda cocuklar "

Ne zamandan beri bu anı bekliyordu ya da bekliyordunuz ?

Oturduğum yere iyice sindim bir şey demek istemiyordum biz sevgili değildik, Jongin bana daha çıkma teklifi bile etmemişti nasıl sevgili olabilirdik ?

Annem ve Jongin kendi aralarında konuşurlarken onlara katılma gibi bir isteğim yoktu beni takanda yoktu orası ayrı ..

Sonunda bir şey yemediğim masadan kalktım ve izinlerini istedim Jongin bir şeyler söylemem için gözümün içine bakıyordu , ne söylemeliyim ben yukarı çıkıyorum sevgilim ? Çok beklersiniz uyuz Jongin Bey ... Daha bana çıkma teklifi bile etmedi sevgilim diyor masada oturanlara sırtımı çevirdim ve merdivenlere doğru ilerledim.

Kendimi yatağa attığımda aklımda bir soru vardı Jongin'in bana çıkma teklifi etmesini nasıl sağlayabilirdim ?

Aklıma gelen fikirle zaferler sırıttım bu fikir kesinlikle yaramalıydı başka şansı yoktu . Planımın verdiği muttlulukta yatağıma iyice sindim güzel bir uyku çekmeliydim .

Sabah uyandığımda saat 6:00 dı bu saatte uyanacak ne yapmıştım emin değildim uyandıysamda uyumaya hiç niyetim yoktu ayaklarıma geçirdiğim terlikleri sürte sürte banyoya ilerledim dün akşam duş almaya üşendiğim için şimdi almalıydı ... Daha güneş bile doğmamışken aman ne güzel !

Küveti sıcak suyla iyice doldurunca üzerimdeki fazlalıklardan kurtuldum ve sıcak suyun kollarına kendimi bıraktım rahatlamam gerekiyordu .
Gözlerimi kapattığımda aklıma dün Jongin'i öptüğüm sahne gelince gözlerimi hemen açtım bilinç altım neyi ima etmeye çalışıyordu neyin peşindeydi ?

Bir türlü rahatlayamıyordum küvetin yanında duran masadan telefonumu alarak Baekhyun'a mesaj attım , büyük ihtimalle hala uyuyordu ve rüyalarının en güzel yeriydi . Onu uyandırmak zevkli olucaktı ...

Gönderilen : Baek

"Baek okula erken gel "

Bir süre cevap gelmeyince bir mesaj daha attım .

"Hadi koca kıçını kaldır şu yataktan "

Hala bir cevap yoktu sinirlenmeye başlıyordum büyük ihtimalle duymuştu ama cevap vermiyordu çünkü baek telefonunu her zaman yastığının altına koyardı .

"Yaaaaaa"

Son mesajımı attığımda cevap gelmişti.

"Soo kafayımı yedin bu saate mesaj atıyorsun tamam geliyorum "

Mesajı okuduktan sonra banyodaki işimi bitirerek odama geçtim saat 6:30 du. Üstüme okul formamı geçirerek aşağı kata indim. Hiç kimse uyanmamıştı , bu benim için en iyisiydi. Hiç bir ses çıkarmadan evden çıktım Jongin beni göremeyince ne yapacaktı bunu çok merak ediyordum ama çıkma teklifi bundan daha önemliydi. İlk sevgilimin çıkma teklifi etmemesini istemiyordum. Okula geldiğimde saate 7:00 di etrafa baktığımda nerdeyse kimse yoktu bir saate erken geldiğim içim gayet normaldi.

Okulun kapısının önüne beklemeye başladığımda birkaç dakika içinde Baek gelmişti , bu çocukla gerçekten herşeyimiz aynıydı belki o daha sosyaldi , tamam kabul çok çok sosyaldi. Baek somurtarak karşımda dikilirken gülümseyerek ona Baktım bana deli görmüş gibi bakıyordu .

Onu okulun bahçesindeki banklardan birine sürükleyerek dün olanları anlattım en son ise onu öptüğümü kız gibi çığlığı bastığında yüzümü buruşturmakla yetinmişti. En son Jongin'in bana çıkma teklifi etmeden onunla çıkmayacağımı söylediğimde lafımı ağızıma tıkamıştı .

"Sen merak etme ben halledicem "

Baek halledicem dediğinde bir şekilde hallederdi. Güvendiğim kişi güvenmem gereken son kişiydi belki ama elimizde başka şeçenek yoktu . Okul kalabalıklaşmaya başladığımda Jongin'de gelmişti endişeli gözüküyordu okulun bahçesini ışık hızıyla tararken beni görünce rahat bir nefes verdi en azından ben öyle düşünüyordum . Bana doğru yaklaşmaya başladığında oturduğum yerden hızla kalkarak okula doğru ilerlemeye başladım peşimden gelmiyordu Baek durdurmuş olmalıydı . Sınıfa girerek sırama oturdum bir kaç kişi dışında kimse yoktu bir daha okula erken geliceğimi sanmıyordum hemde hiç .

Bir süre sonra içeri Baek Jongin ve Chanyeol girmişti Jongin bana bir bakış atarak yerine geçti . Ne oluyordu trip mi atıydu o bana ?

Baek yanıma geldiğinde yüzü asıktı ben sormadan anlatmaya başladı .

"Jongin sana şaka yapmış sen çok ciddiye almışsın Soo"

"Ne ?"

Baek kafasını eğerek kitabını kurcalama başladı şakaydı dimi bu şaka HAHAHA NE KOMİK ÇOK GÜLDÜM HADİ BİTİRŞN ŞU EŞEK ŞAKASINI...

Bütün dersler boyunca ne sorarsam sorayım Baek aynı cevabı veriyor Jongin ise sürekli benden kaçıyordu ölmek istiyordum yardımcı olacak biri aranıyor !!!

Çıkış zili çaldığında bütün sınıfın boşalmasını bekledim Baek Chanyeol ile gideceğini söyleyerek beni yüz üstü bıraktı hain ..

Eşyalarımı çantama tıkarak sınıftan çıktım merdivendeki izdihama katılarak aşağıya indiğimde kapının orda bir kalabalık gördüm bu gibi şeyler hiç ilgimi çekmiyordu , yanlarından uzaklaşıp gitmek isterken bir anda kendimi o kalabalığın merkezinde bulmuştum biri yüzünü bir buket çiçekle kapatmıştı arkamda biri beni onun tam önüne ittirdi arkama dönüp baktığımda onun Bark olduğunu gördüm.

Karşındaki çocuk büyük ihtimalle Jongin'di elindeki buketi bana uzatırken yüzündende indirmişti . Kocaman sırıtarak bana baktı ve söylemesini istediğim sözcükler ağızından döküldü ;

"Benim diğer yarım olur musun ?"

Çevredeki kızların 'ahh çok romantik çığlıklarını duymamaya başlamıştım , ondan bu kadar romantik bir şey beklemiyordum , elindeki buketi alarak kafamı salladım ve sırıttım bir adımda yanıma geldi ve bana sarıldı istediğim şey olmuştu Jongin artık benim tapulu malımda ...




•Merhaba yeni bölüm geldi , geç geldiği için üzgünüm ailevi sorunlarım var ve toparlanmaya çalışıyorum. Bunun dışında hikayeye yapılan bütün yorumları okuyorum ve bu yorumlar beni çok mutlu ediyor cevap veremesemde okuduğumdan emin olabilirsiniz hatalarım varsa affedin ...

A Fresh StartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin