9

4.4K 236 12
                                    

Kyungsoo çoktan yukarı çıktığında Jongin'de pesinden yukarı çıkmaya başlamıştı.
Kyungsoo kendi odasının kapısının önünde durdu. Jongin'de kendi odasının önüne geldi aslında yan yanaydılar odalarının karşılıklı olmasının bir avantajı mı demeliydik buna .
Jongin bir şeyler söyleme gereği duydu.

"Kyungsoo benim odamda çalışmaya ne dersin ? "

"Benim odamda çalışmak daha iyi senin odana girdiğimde olanları unutmuş değilim "

Jongin sırıtarak elindeki poşetleri yere bıraktı . Kyungsoo ise tamamen ona dönmüştü , Jongin ona bir adım attıkça o bir adım geri gidiyordu.Sonunda sırtı kapıya dayandı Jongin ellerini Kyungsoo'nun iki yanına koydu , biraz eğildi malum Kyungsoo'nun boyu ... kafasında sanki öpüşmeye çalışır gibi Kyungsoo'ya yaklaştırdı .
Kyungsoo nefes alamadığını hissetti hiç bir tepki vermiyordu . Jongin'in yüzünde çarpık bir gülümseme bekledi.

"Soo yapmak istediğim şeyi senim odanda da yapabilirim "

Kyungsoo Jongin'in dediklerini algılamaya çalışırken seslice yutkundu. Jongin kırkırdamaya başlamıştı , Kyungsoo'dan biraz uzaklaşınca kıkırdamaları kahkahaya dönüştü . Kyungsoo ise zaten kocaman olan gözlerini iyice büyütmüş boş boş karşısında gülmekten kızaran çocuğa bakıyordu.

''N-ne yapıyor-sun ?''

''kekeleyince çok tatlı oluyorsun ''

Jongin karnını tutarak konuştu Kyungsoo ise kızarmaya başlamıştı hızla odasının kapısını açtı ve içeri girdi.

''Soo nereye ne zaman çalışmaya başlayacağız ?''

''Yemekten sonra başların eksiğin olduğu ders kitaplarını getir .''

Kyungsoo kapattığı kapının arkasından bağırıyordu bir yandanda vucudundan tamamen ayrı çalışan kalbini tutmuş sıkıyordu. Neden böyle hissediyordu Jongin'den hoşlanamazdı hayır o olmazdı onun gibi biri olmazdı her gün başkasının yanında sürten biri olmazdı , Kyungsoo incineceğini biliyordu o yüzden Jongin'e aşık olamazdı aşık olsa bile onla olamazdı .
Şaçmaladığına kanaat getirdiğinde üzerindekilerden kurtuldu dolabına ilerledi , dolabındaki kıyafetlerin çoğu siyahtı siyahı seviyordu. Ellerini kıyafetlerinin arasına attığında annesinin ona zorla aldığı kırmızı t-şhirtü eline aldı bunu neden şeçtiğini bile bilmiyordu sadece seçmişti daha sonra kendine biraz bol gelen bir eşortman aldı iç çamarsı filan derken kapını açıldığını duydu. Annesinden başka kimse onun kapısını çalmadan odasına girmezdi aa bide jongin vardı onu unutmak imkansızdı.
Korku dolu gözlerle kapıya döndü annesinin ona gülümsediğini görünce rahatladı üstünde daha doğrusu altında sadece boxerı vardı Jongin onu böyle görse Kyungsoo bir daha onun yüzüne bakamazdı. Bayan DO gülerek oğluna yaklaştı.

''Bebeğim çok sexsi görünüyorsun ''

''Yaa anne''

''Hahaha tamam tamam bebeğim o (Kyungsoo'nun elindeki t-şhirtü göstererek ) ne zamandır beni aldığım şeyleri giyer oldun en son benim aldığım şeyi ne zaman giydiğini bile hatırlamıyorum ''

''Sadece gözüme güzel gözükmüştü istemiyorsan giymeyebilirim anne ''

''Hayır hayır sakın giymek zorundasın ''

Bayan DO Kyungsoo'nun elindeki t-şhirtü hızlıca kaptı . kyungsoo'ya giydirmeye çalışıyordu.

''Anne daha duş bile almadım ''

''Sadece üzerinde nasıl duracağına bakıcam ''

''Anne rahat bırak beni ''

Jongin gelen sesleri duyduğunda merakına yenik düşerek kendini odasından dışarı çıktı. Seslerin Kyungsoo'nun odasından geldiğini duyunca kapıyı çalmadan içeri daldı keşke girmez olaydı. Kyungsoo sadece boxerle duruyordu bem beyaz teni Jongin'e merhaba diyordu. Jongin olduğu yerde dona kaldı vücudundaki kan güneye doğru hareket ediyordu (anladınız siz onu asddssd ) Kapını açılma sesiyle Bayan DO ve Kyungsoo kapıya doğru döndü.
Bayan DO Jongin'e gülümserken Kyungsoo kendini nasıl saklayacağını düşünüyordu . Elindekileri atarak hızla banyoya koştu .

A Fresh StartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin