Baekyeol Özel bölümüdür
Üzerimde olan beyaz ceketi bir kez daha çekiştirdim bir akşamda kilo mu almıştım.
Ceketi sündürmek istercesine bir kez daha asıldığımda arkamdan tiz bir çığlık duydum :
"Yaa Baek ceketi maf ettin bir rahat dur "
"Kilo mu almışım ben Kyungie "
"Ne kilo almasından bahsediyorsun ? "
Kyungsoo ellerime vurarak bu gün kaçıncı kez düzelttiğini bilmediğim ceketi tekrar düzeltti.
Ellerimi tutarak gözlerimin içine baktı şuan sanki onunla evleniyormuşum gibi davranması çok saçmaydı ben Chanyeol'a evleniyordum . Dev olan Kyungsoo kadar kısa değil .
Kyungsoo burnunu çekerek bana bakmaya devam etti biraz daha ona bakarsam ağlacağıma emindim ellerinden kurtularak gülümsedim :
''Görende sen evleniyorsun sanıcak Soo ''
''Ne alakası var ?''
Kızarak söylendiğinden benden çoktan uzaklaşmıştı Soo'yu kandırmak bu kadar kolaydı işte.
Üzerimdeki ceketi bir kez daha çekiştirerek aynaya baktım gerçektende ceket buruş buruş olmuştu ben mi yapmıştım bunu yoksa ceket mi böyleydi böyle dışarı çıkmam imkansızdı yüzümü buruşturarak Soo'ya döndüm o ise kaşlarını çatmış bana bakıyordu bana karışmamak için kendini zor tutuyordu.
Bir kaç adımla yanın yaklaştım ve ağlamaklı bir sesle ona seslendim ;
''Kyungie bunu giymem imkansız kırış kırış olmuş ''
''Ben sana sabahtan beri ne diyorum hak ettin çık o takımla davetlilerin karşısınada tecavüze uğradı sansınlar ''
Gerçekten bazen ağızı iyi laf yapıyordu. Amam vaz geçmemem lazım bu şekilde evlenemezdim .
''Ama '' dedim ve derin bir iç çektim .
Yüzünü buruşturarak kalktı ve odanın köşesinde ki paravana doğru ilerledi ve üzerimde duran ceketin aynısından bir tane daha çıkardı kaç tane almışlrdı bunlardan ?
''Bunu ne zaman aldınız ? '' Merakla sorduğumda gülmeye başladı neden gülüyordu ki
''Chanyeol almayı akıl etmiş seni çok iyi tanıyor ''
O gülmeye devam ederken ben sadece gülümsemiştim Chanyeol gerçekten beni iyi tanıyordu .
Dışarıdan gelen sesle donduğumu hissettim ''Gelin için son 10 dakika '' ne yapmalıydım . Soo sakince üzerimdeki ceketi değiştirdi kas katı uruyordum ya yanış bir şey olursa ya takılıp düşersem ?
Kyungsoo'nun elime tutuiştirdiği çiçekle zamanın geldiğni anlamıştımm Jongin kapıyı tıklatarak çalıdı ve zamanın geldiğini söyledi. Kyungsoo'nun koluna bir ahtopat misali sarılarak odandan çıktım salona doğru ilerledikçe sesler artıyordu ve bu midemde ki kelebeklerin takla atmasına sebeb oluyordu salona geldiğimizde Kyungsoo zorla da olsa kolunu benden kurtarmıştı titrediğimi hissediyordum bütün sesler kesilmişti büyün gözlerin benim üzerimde olduğunu hissediyorum derin bir nefes alarak gözlerimi karşıya dikkim ve siyah takımı ve muhteşem gülüşüyle devim beni bekliyordu.
Ne kadar oraya koşarak gitmek istesemde normal bir tempoda ilerleyerek Chanyeol2un yanına yaklaştım bir elini üzatmış bana gülümseyerek bakıyoru elini tutarak yanına geçtim rahip bizim yan yana durduğumuzu gördüğü an konuşmaya başlamış söyleyeceklerini bitirerek sonunda beklediğim yer gelmişti.
''Siz Bay Park Bay Byun'u kocanız olarak kabul ediyor musunuz ?''
''Evet ''
''Siz Bay Byun Bay Park'ı kocanız olarak kabul ediyor musunuz ?''
''Evet''
Salondan alkış sesleri yükselirken hissetiğim tek şey Chanyeol'un dudaklarıydı.
-Merhaba Ve sonunda ficciğim bitti ilk göz ağırım oldu kendisi .. Bir anlık hevesle yazıp sonradan silmeye kalktığım bir ficti kim güzel dese bunun neresi güzel diye kızardım onlara neyse sonuç olarak bu zamana kadar bana destek olup beğenen yorum yapan herkese teşekkür ederim . ^^