Kyungsoo'nun şaşknlığını atması çok uzun bir zaman almıştı öğle yemeğine kadar ağızı açık bir şekilde gezmişti , boş bulduğu her an
Chanyeol'un hareketlerini izliyor ona göre değişik değişik tepkiler veriyordu. Chanyeol ne yapçağını bilemez şekilde kıpırdanıp duruyordu .
''Chanyeol dur daha fazla dikkat çekiyorsun Kyungsoo'da ne varsa alanmadı gözlerini ''
''Ne dikkat mi çekiyorum ama o çok garip bakıyor ''
''Garip filan baktığı yok sadece şaşırmış ''
''Şaşırmış ? neden şaşırmış olsun ki ''
''Ben bile o bücürün senle nişanlı olduğunu duyduğumda şaşırdıysam Kyungsoo için çok normal ''
''Baekhyun'a lakaplar takmaktan vazgeç''
Jongin omuz silkti ,başını sıraya koydu şu lanet derslerin bitmesini bekledi .
Öğle yemeği arasında Baekhyun ve Kyungsoo aşağıya indi Chanyeol ve Jongin aynı masada yemek yiyorlardı.
''Bunlar ne ara bu kadar yakın oldular ?''
''Kim onlar Kyungie ?''
Kyungsoo kafasını Jonginlerin oturduğu masaya çevirince , Baekhyun'da o yöne baktı bakmasıyla kafasını çevirmesi bir oldu.
''Baek sen kimseden utanmazsın Chanyeol'dan neden utanıyorsun ?''
''Utandığım filan yok ''
'' öyle diyorsan ''
Kyungsoo önde Baekhyun arkada yürüyorlardı . Kyungsoo biraz hızlanıp Jongin'in yanına oturdu Baekhyun için şeçme şansı yoktu . Göre dönmeyi düşündü ama masadakiler dikkatle ona bakıyordu özellellikle Chanyeol , Baekhyun Kyungsoo'ya ters ters bakarak masaya oturdu .
'' ha ha Merhaba ''
''Merhaba ''
''Wao bücür utanıyormusun ?''
''Jongin Baekhyun'a bücür demeyi kes ''
''Chanyeol'da sana baykuş diyor ''
''Baykuş ? sende bana baykuş diyorsun ! Baek baykuşa çok mu benziyorum ? ''
''He evet yani h-hayır ''
''oww bücür kekeliyor çok mu utanıyorsun ''
''Baekhyun'a bücür dememen konusunda uyarmıştım Jongin ''
''Chanyeol çok abartıyors aaaaa ''
''Kapat çeneni ''
''Ne cimdikliyorsun be ''
''Sen istedin ''
''Biri bücür diyeri baykuş ikinizde garipsiniz ''
''Sen gelsene benimle ''
''Nereye bıraksana ya kolumu ''
Kyungsoo Jongin'in koluna sıkı sıkı tutmuş yemekhaneden dışarı doğru sürüklüyordu, bütün okulun bakışlarını umursamadan Kyungsoo okul etrafınada sakin bir yer aradı arka bahçede kimsenin olmadığını görünce rahat bir nefes verdi.
''Neyse gidebilirsin artık ''
''Ne nereye gidiyim ne diyorsun anlamıyorum Soo ''
''Soo.. baykuştan iyidir neyse Baek'le Chanyeol'u yalnız bırakmak için yaptım gidebilirsin ''
''Ben gitmiyorum sen git ''
''Jongin ben banklarda dinlenmek istiyorum ''
''Bende ''
''Sen ilk gün böyle değildin havalıydın ''
''Ben hayla havalıyım sen anlamıyorsun ''
''Tabi tabi belli oluyor ''
Kyungsoo banklardan birine oturduğunda Jonginde yanına geçti , kollarını göğüsünde birleştirdi ve Kyungsoo'yu izlemeye başladı.
Kyungsoo cebinden telefonu çıkardı diğer cebindense siyah kulaklıklarını çıkarmıştı bu çocuk kulaklığını cebinde mi taşıyor diye düşündü Jongin.
Bir kaç gündür Kyungsoo'yu izliyordu , yaptığı şeyler test çözmek şarkı dinlemek tekrar test çözmek neden bu kadar sıradan bir hayat yaşıyordu hiç kimseyle arkadaşlık yapmadığını öğrenmişti Baek dediği çocuk hariç , Jongin günden güne Kyungsoo'nun ilgisinin artığını hissetti .
''Kyungsoo ''
''........''
''Soo''
''.....''
''Baykuş''
''Ne var Jongin ne ?''
''Neden hiç arkadaşın yok ''
''Baek var ''
''Tek bir tane peki neden sürekli test çözüyorsun ?''
''Annemin benden istediklerini yapıyorum ''
''Neden ?''
''Çünkü annemin istediklerini yaparsan oda senin istediklerini yapar ''
''Nasıl yani ?''
''Mesala notlarım yüksek olduğu için şan dersleri alabiliyorum ''
''Yani benimde derslerim yüksek olursa teyzem istediğim yapar ''
Kyungsoo Jongin'e sırıtarak kafasını salladı
''O zaman bana ders çalıştır.. ''