11.

3.8K 239 14
                                    

-Jongin'in ağızından -

Cidden bu kızlardan bıktım her sabah beni çevrelemekten usanmadılar mı ?  Kafamı kaldırdığımda karşımda bana bakan Kyungsoo'la karşılaştım onun sınıfta olması gerekmiyor mu .. gözlerimi doldu ama neden kızları ayırarak yanına doğru yürümeye başladım lanet olsun Jim denilen çocuk neden hep karşıma çıkmak zorunda ki...

Kyungsoo'nun bileğinden tutarak yukarı doğru süreklemeye başladı hadi ama Kyungsoo sana doğru geldiğimi gördün ama bir kere bile bakmadın . Neden bakacaksın ki ilk aşkının yanında gayet mutlusun. 

Onların ardından bende sınıfa çıktım , Kyungsoo yerine çoktan oturmuştu bana bakmıyordu gözlerini tahtaya odaklamıştı . Benim bilmediğim bir şey mi oldu acaba ? 

Neden umursuyorsun ki ama Jongin o Jim denilen çocuğun yanında bir gün seninle geldi diye umutlanmak boşuna değil mi ? 

Kafamı çevirdim ve direk sırama oturdum yandaki züppe neden bana sırıtarak bakıyor. 

En iyisi derste uyumak kafamı sıraya koyduğumda bunun imkansız olduğunu anlamam sadece iki saniyemi aldı çünkü Chanyeol kolumdan dürtmeye başlamıştı. Neden bir rahat yok sabah sevgilimle ne kadar mutluydum aslında acaba sevgilim dediğim için mi kızmıştı bana Jongin onu düşünme sakın kendime bunu yasaklıyorum. Kafamı kaldırmamak için ne kadar dirensemde Chanyeol pes etmemeye kararlı gibiydi , bildiğimiz sarsmaya başlamıştı oflayarak kalktığımda gülümsedi bu çocuğun somurttuğu bir zaman yok mu Tanrı aşkına ..

''Dün gece Kyungsoo'yla ne yaptınız ?''

''N-e sen nerden biliyorsun ?''

''Baek anlattı neyse ne yaptınız dün gece ?''

Chanyeol'un gülüşü iyice arttı ne bekliyor bu çocuk cidden teyzem evdeyken o işi yapabileceğimi mi  ? Tamam anladığım kadarıyla teyzem bizi destekliyor daha doğrusu beraber olmamızı istiyor ama Soo istemeden olmaz öküzüm ama o kadar da değil ...

''Sana anlatmayacağım ''

''dost olduğumuzu sanıyordum ''

''Sana anlatırsam saniyesinde Baek denilen bücüre yetiştirirsin oda Soo'ya ''

''Beni tanıyorsun ''

Chanyeol cidden sorunların var ... ya gerçekten aptalsın yada yalan söyleme kapasiten sıfır..

-Kyungsoo'nun Ağızından- 

Jim Sumbae'ye teşekkür etmeliyim her zor anımda bana yardım ediyor sebebini bilmesemde içimde tarif edemediğim kadar şaçma duygular neden daha önce duygularımı belli edemezken onun bir hareketi benim bütün düşüncelerimi yıkıyor neden daha önce ne zaman ağladığımı hatırlamayan ben , onun sadece kızlara gülümserken ağlayacağımı hissettim . 

Bu aşksa benim ilk aşkım olduğuna inandığım Jim Sumbaede neden böyle hissetmedim .. Jongin hayatımı maf etmeye mi geldin yoksa güzelleştirmeye mi ?(kyungsoo'muz ağır aşk cıkmazında )

- Yazar-

Jongin ve Chanyeol konuşurken Jim hepsini duymuş sinirden ellerini yumruk yapmış bakışlarını Kyungsoo'ya odaklamıştı. Sabah gözlerinin dolmasına bir anlam verememişti ama şimdi her şey yerli yerine oturuyordu. Kyungsoo Jongin'den hoşlanıyordu ve onu kızların yanında görünce kıskanmıştı ama gözleri neden dolmuştu. Kyungsoo'yu tanıdığından beri duygularını saklayan biriydi o . Onun sadece neşeli halini görmüştü. Jongin Kyungsoo'yu değiştiriyordu ve Jim bunun olmaması için elinden geleni yapacağına söz verdi sonuçta Kyungsoo onun ufaklığıydı. 

Kyungsoo kafasını kaldırıp Jongin'e baktığında Chanyeol'la konuştuğunu gördü Baekhyun Kyungsoo'nun nereye baktığını merak edip arkasını döndüğünde Jongin'e baktığını gördü.

''Ondan hoşlanıyorsun ''

''N-e ?''

''Jongin'e baktığını gördüm ''

''N-e? ''

''Jongin'e aşıksın yani ''

''N-e ?''

''Ağğ gerizekalı ''

Baekhyun Kyungsoo'nun kafasına bir tane geçirdi. Kyungsoo ise hayla Baekhyun'un dediklerini düşünüyordu. Gerçekten Jongin'i seviyormuydu ? Sevse bile neyi değiştirirdi . Önüne döndü ve derse odaklanmaya çalıştı aklında Baekhyun'un dedikleri tekrar ederken biraz zorlanmıştı .. Yanlış hatırlamıyorsa ilk defa derse odaklanamamıştı. 

Tenefüs zili çaldığında Baekhyun Kyungsoo'nun kolunu tuttuğu gibi sıradan kaldırdı . Chanyeol'a bakarak göz kırptı ve sınıftan çıktı . İlk tenefüs etrafta çok kişi olmasada o yinede arka bahçeye gitmeye karar verdi. Banklardan birini Kyungsoo'yu oturttu yanınana kendisi oturdu .

''Neden buraya geldik Baek ?''

''Planımız hakkında konuşmaya tabi ki''

''Bizim planımız mı var ?''

''Evet Jongin'i Kyungsoo'ya aşık etme planı ''

''N-e ?''

A Fresh StartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin