csetta itt az ígért sztori❤
Stílus: Creepy(horror)Csak erős idegzetűek számára ajánlott!
Ebben a részben a fantáziám által átformált Adele számot olvashatjátok.
Adele - Rolling in the deep
Mióta elmentél, csak egy hatalmas ürességet hagytál magad mögött. Álszenten az arcomba röhögtél és volt képed azt mondani, hogy találtál nálam jobbat. Akkor még nem tudtad, hogy mi a különbség a jó és a rossz között. Másfél éves kapcsolatot voltál képes megszakítani. Én már a jövőnket szövögettem, te pedig azt, hogyan verj át és tűnj el.
Ahogyan elmentél, az idegtől bennem nem egy ér pattant el, hanem egy szál, ami még fent tartotta bennem a jó és a rossz között az egyensúlyt. Az angyali Jungkookból maga a démon lett neked hála. A pokol tüze forrt körülöttem. Az emberek féltek hozzám érni, mert csak megégettem őket.
Hidd el nem csak te voltál képes kitervelni, hogy miképpen tedd tönkre az életem. Az igazi trollkodás az az, amit én eszeltem ki.
A munka kezdetét vette a hatodik hónapban, hatodikán, hat óra hat perckor. Ekkor te dolgozni voltál. Belopakodtam a szobádba egy hatalmas táskával a kezemben, melynek tartalmával elszórakoztattalak. Első, ami a kezembe akadt egy kamera volt. Kerestem egy helyet, ami tökéletesen elbújtatta előled, de én mégis tisztán tudtalak az eszközön át figyelni. Felmásztam az asztalra, hogy felrakhassam az ajtód fölé a kamerát, amit ha bezársz, tökéletes belátást biztosít hozzád. A következő eszköz a táska tartalmából egy csomag üveg golyó volt. Azonnal az jutott eszembe, hogy csak úgy öntsem ki az ajtód elé. Szögeket helyeztem el a lepedőd alatt, ami egy kis masszázst biztosított hátadnak. Sikerült még engem is megszúrnia párnak, de az igazi élvezet neked jutott belőle. Kezembe akadt egy nagyon éles tárgy. Egy kézi fűrész volt az. Gondosan felkötöztem az ajtód tokja fölé, a kamera alá. Élveztem minden egyes percét, már az előkészületeknek is. Egy zenelejátszót hagytam az asztalodon, ami időzítve volt az érkezésedre. Szőr szál hasogató hangokat hallhattál belőle. Még engem is elkapott a borzongás. Amikor először meghallgattam. Végeztem még pár simítást. A falaidra képeket tűztem, amiken mindenféle véres gyilkosságot láthattál. Elérkezett az idő, hogy eltűnjek, ugyanis kifigyeltem percre pontosan, hogy mikor várható az érkezésed haza a munkából. Kisiettem egy másik szobába, hogy ott nézhesselek a telefonommal. Hallottam magassarkúd kopogását a lépcsőkön majd benyitottál az ajtón. Talán egy perccel hamarabb jöttél, mint ahogy azt kiszámítottam. Ledobtad cipődet, aztán a fürdőszobába mentél, hogy arcodat megmosd. Ekkor jött el az én időm. Betipegtél a szobádba és bezártad az ajtót.
A kamerán át tökéletesen láttam, ahogyan háttal állsz az ágyadnak és így közeledsz felé. A lejátszóból származó hangok hallatára ráléptél a golyókra, ez pedig elvitt téged a következő állomásodhoz. Hatalmasat sikítottál, ahogyan hátad nekiütközött a szögekkel teli ágynak. Belőlem pedig egy hatalmas elégedett vigyort váltottál ki. Az ágyadon feküdve láttad a plafonra ragasztott képeket, amik könnyeket csaltak elő szemedből. Ekkor feltápászkodtál, kezedet a párnáidra helyezted, hogy azon megtámaszkodva kelj fel. Azonnal érezhetted az áramosságot, amit vékony szálak engedtek beléd. Pont ahogyan elterveztem. Mikor feltápászkodtál, vér tenger lepte el az ágyadat. Te csak ordítoztál és sírtál. Véred láttán megfordultál, ekkor jött el az én időm. Maszkomat felkaptam arcomra, aminek hála hasonlítottam sátánra. Ajtód elé álltam, így egyenesen nekem rohantál.
- Bonjour! - kiáltottam arcodba. Megragadtam a fonalat, ami kioldotta a fejed fölé helyezett fűrészt, amire súlyokat rögzítettem. Mikor megláttál ismét egy hatalmas sikoly szakadt ki belőled, mely elhalt azonnal, amikor a fűrész elmetszette nyakadat.Hatalmas nevetésben törtem ki, tested látványától, ami két darabban úszott a belőled áramló vérben. Lábammal belerúgtam fejedbe, ami gyorsan gurult át a küszöbön, majd labdaként pattogott végig, le a mélységbe. Ujjamat véredbe nyomtam, ami hatására egy furcsa érzés kerített magába. A láng, ami eddig körülöttem volt hirtelen eltűnt, bennem pedig valami új éledt fel, a bűntudat.
Ne húzz újat a sátán fiával!
ESTÁS LEYENDO
Made In Mochiintheair
FanficDalszövegek alapján írt történetek. One shots and two shots girls Everybody wanna read that words