Bts - Love is not over
SandraTani kérésére
Stílus: Romantikus
Jimin: Éjjel, ahogy elmentél, tudtam, hogy minden megváltozik. Nem úgy hagytál ott, hogy minden rendben volt. Szerelmes ölelésekkel kezdődött az éjszaka, majd fájdalmas búcsúval ért véget, még mielőtt kivilágosodott volna. Az is fáj, ha boldog voltam veled, de az még jobban, mikor magaddal vitted az éjszakát, engem pedig egyedül hagytál az ágyban.
Jungkook: Nehéz szívvel tettem meg az első lépést, amivel elválhattunk egymástól. Nem lettem volna képes tovább húzni, egészen addig, hogy úgy belém szeress, képtelen legyél nélkülem élni. Nekem sem volt könnyű akkor megtenni azt, hogy otthagyjalak, de ez volt a helyes. Utólag úgy érzem, könnyen ment, ám ez nem igaz. Csak azt éreztem, hogy a társadalom elől nem tudunk továbbra is elzárkózni. Mert az nem kapcsolat, mit nem lehet felvállalni. Mert az idő követett téged, aminek beharangoztak.
Jimin: Miért kerülsz, ha eddig oly közel voltál hozzám? Minden egyes éjjelt együtt töltöttünk, mert csak a sötétség adta meg azt a világot, hol szabadak és boldogak lehettünk. Nappal kerültük mindig is egymást, nem néztünk még csak rá sem a másikra. Tudtuk, hogy ez csak egy átmeneti időszak, mert ha jön az éj, akkor újra együtt lehetünk.
Minden este vártalak, de te nem jöttél.Jungkook: Sosem hagytad, hogy megismerjelek, mindig olyan tartózkodó voltál. Már tudom, hogy nekem is ezt kellett volna tennem. Mert még a halált sem utáltam úgy, mint azt, amikor egy köszönéssel fejezted be a mondataid végét. Akárhányszor próbáltalak jobban megismerni, te álomba szenderedtél. Ettől oly távol éreztem magam tőled. Talán, ha a szomszédban lettél volna, akkor képes lettem volna kitartani melletted. Akkor nem lettek volna kételyeim és tudtam volna, hogy megéri kitartani melletted. Mert a kapcsolatunk erősebb lett volna a társadalom utálatánál.
Jimin: Nem látsz már a szemedben? Kitöröltél minden egyes dolgot, mely még emlékeztetett volna arra, hogy létezek.
Jungkook: Az elköszönés fájdalmasabb a szerelemnél. Kell valami, ami beforrasztja a búcsú sebeit. Egy olyan dolog, mely fájdalmas, ám nem fájdalmasabb annál, hogy távol vagy tőlem. Csak egyetlen egy érzés van, mely képes kilökni, ebből a véget nem érő útvesztőből.
Jimin: Gyere vissza karjaimba, a szerelmünknek még nincs vége.
Jungkook: Szeress, szeress! A szerelmünknek még nincs vége.
ESTÁS LEYENDO
Made In Mochiintheair
FanficDalszövegek alapján írt történetek. One shots and two shots girls Everybody wanna read that words