"Papà, ko je ovo?" Ponovo je upitala Alessandra.
"Paulo." Odgovorio je.
"Paulo koji?" Zbunjeno je pitala.
"Onaj Paulo." Njen tata je klimnuo glavom. "Dybala." Dodao je.
"Ahaa." Alessandra se uspjela sjetiti ko je momak. "A ti si onaj Paulo o kojem mi je papà stalno pričao."
"Stvarno?" Pitao je Paulo.
"Da. Paulo ovo, Paulo ono. Zašto ne budeš uzor kao Paulo? Paulo je divan, pametan.. Zašto ovo, zašto ono.."
Paulo ju je zbunjeno i iznenađeno gledao.
"Da, da. Tako je." Alessandra je klimnula glavom. "Moj tata je čak prije želio da nas dvoje budemo zajedno."
"Ne, ne." Paulo se nasmijao i odmahnuo glavom. "Ne vjerujem."
"Vjeruj. Tako ti je to."
"Alessandra.." Započeo je njen tata, ali ga je Alessandra prekinula.
"Moram ići, tata. Moram vidjeti gdje mi odnose vjenčanicu." Osmijehnula se nevino. "Hej! Stanite!" Povikala je i okrenula se Paulu. "Drago mi je što sam te upoznala. Vidimo se." Iskezila se.
"Naravno." Osmijehnuo se.
Alessandra im je mahnula i otrčala.
"Dijete je. Kao da ima deset, a ne 21." Nasmijao se Alessandrin tata.
Tada je Alessandrin tata primijetio kako njegov brat Marcelo uspaničeno hoda gore-dolje. Zanimalo ga je šta mu je.
"Idem do svog brata na par minuta. Vratiću se."
"Uredu." Paulo je klimnuo glavom.
Tada je vidio nekog čovjeka kako uspaničeno trči. Prolazio je pored njega. Paulo ga je zaustavio držeći ga za ramena.
"Šta je bilo?" Pitao ga je.
"Avion..koji je prevozio mladoženjinu porodicu... Srušio se i niko nije preživio." Uspaničeno je odgovorio i otrčao.
Paulo se okrenuo i vidio Alessandrinog oca, Giannija, kako stoji i priča s ostalim ljudima. Njen tata je tužno spustio glavu. Progutao je knedlu.
Tada je začuo bolan vrisak. Zjenice su mu se širom raširile. Vidio je Alessandru kako je utrčala u kuću, a za njom su krenule ostale djevojke.
"Zovite hitnu! Odmah!" Neko je povikao. Paulo je pogledao u smjeru vikanja i vidio Alessandrinog tatu onesviještenog. Potrčao je prema njemu i ostalima.
"Šta se desilo?" Pitao je.
"Nije podnio bol. Samo se srušio." Rekao je Marcelo, brat Alessandrinog tate.
YOU ARE READING
Plavooka
Fanfiction"Let the rain wash away all the pain of yesterday." "Real pain is emotional pain. That is kind of pain that lasts." "Svijet mi se srušio u danu, a ja sam stajao sa strane."- Klijent -Started: 4.7.'18 -Ended: 7.11.'18