ventitré

404 35 73
                                    

-Za dan se skupilo skoro 60 pregleda na jednom dijelu ali i preko 100 komentara (110).😍 Hvala puno svima.😊❤️ I imate jednu malu poruku na kraju.👇





Alessandra se probudila zbog blage boli i peckanja u lijevoj ruci. To je zbog ušivene rane. Bacila je pogled na svoj zavoj. Na sreću, na njemu nije bilo krvi, što znači da su šavovi na svom mjestu.

Pogledala je lijevo i vidjela praznu stranu kreveta. Onda se ponovo okrenula na svoju stranu uzevši mobitel u ruke. Otvorila je Instagram, kako bi pročitala neke novosti i pregledala neke slike.

Bilo je tu dosta Paulovih slika sa fan stranica. Većinom su to bile slike komentara koji je Alessandra ostavila na nedavnoj Paulovoj objavi. Svi su se pitali ko je djevojka korisničkog imena @alerosselini.

Vidjela je također da je dobila mnogo pratilaca.

"Ovo će biti turbulentno."

Otvorila je postavke računa i svoj profil stavila na 'privatan'.
Što je sigurno, sigurno je. Nije da ne voli svoje već možda buduće fanove, nego bi joj inbox bio pretrpan porukama o tome kako zna Paula, je li u vezi sa njim ili ne itd...

Nakon što je pregledala Instagram, ostavila je mobitel pored jastuka i ustala. Prije nego što je izašla iz sobe, zategnula je krevet. Umila se i svezala kosu u rep. Ušla je u kuhinju, gdje nije zatekla nikoga. Na stolu za ručavanje je bila mala ceduljica.

"Mislim da ti ne trebam ni govoriti gdje sam, jer već znaš. I očito sam rekao. Hahaha. Uglavnom, doći ću kasnije. Trebamo Juan i ja nadoknaditi izlazak, jer nismo jučer otišli zbog takvih kakvih okolnosti. Eto, da znaš gdje sam, šta sam, s kim sam. Usput, Buenos dias!"

Alessandra se nasmijala i odložila ceduljicu u kantu. Pošto nije baš u nekom stanju da sprema doručak, odlučila je naručiti nešto. Naručila je pizzu sa sirom i ljutim kobasicama.

*voliiiim ovo 😍*

Kada je narudžba stigla, Alessandra ju je objeručke prihvatila. Platila je i sjela za stol u kuhinji.

"Dobrodošla." Veselo se obratila pizzu i počela jesti.

Pošto nije mogla sve pojesti, iako je baš bila gladna, ostavila ju je na radnoj površini. Otišla je po mobitel kako bi nazvala Paula. Onda je zastala.

"Pa trening." Udarila se po čelu i uzela punjač, te stavila mobitel na punjenje.

Nije znala šta da radi, dok Paulo ne dođe s treninga. Nije mogla izaći, jer bi ju salijetali fanovi, možda, a iako je ovdje oko tri mjeseca, ne poznaje grad u potpunosti. Gdje je god išla, išla je autom. Sa Paulom. Daa..Paulo.

Koliko god nije podnosila njegovo ponašanje u određenim situacijama, opet joj je bilo drago što je tu. Ipak nije sama na ovom bijelom svijetu. Ima ujake Marcela i Piera, tetku Elizabet, Marca i Paula. Nije sama niti će ikada biti.

"Ah, kad bi to bilo tako lako shvatiti." Mislila je prevrnuvši očima.

***

"Kako je moja snaha?" Pitao je Juan.

"Dobro. Valjda. Spavala je kada sam se spremao za trening."

PlavookaWhere stories live. Discover now