otto

467 44 30
                                    

***

Nakon što joj se Paulo nagovorio, obrisala je suze i uzdahnula. Pretjerali su oboje. Ko li više, ko li manje?


*ozbiljno pitanje😕*

Alessandra je svezala svoju dugu kosu u rep i otišla se umiti. Zastala je gledajući svoj odraz u ogledalu. Lice joj je bilo natečeno, a oči suhe. Kao da je isplakala sve suze.

Htjela je otići da vidi šta je s Paulom, ali nije znala da li je to dobra ideja. Na kraju je ipak otišla u dnevni i zatekla ga kako sjedi za stolom i tipka na mobitelu smrknutog lica. Idalje je sjedio u odjeći u kojoj je i došao.

"Pa normalno da hoće, Ale." Pomislila je i sjela preko puta njega.

Samo ju je malo pogledao ispod obrva, a onda se nastavio baviti mobitelom. Tišina je bila između njih i izgleda da je nisu namjeravali prekinuti.

Tada je Paulo odjednom ustao od stola, na šta je Alessandra odmah podigla glavu. Otišao je negdje ostavivši mobitel na stolu. Uskoro se vratio obučen u laganiju i udobniju odjeću. Sjeo je i ponovo nastavio tipkati. To je Alessandru pomalo iznerviralo, pa je prevrnula očima i počela kucati prstima od stol od dosade.

"Možeš li prestati?! Pitao je. "Iritantno je."

Alessandra je prestala.

"Konačno." Čula je kako je to promrmljao.

"Uredu, sad je dosta." Ustala je od stola. "Šta je tebi?"

"Šta šta je tebi?" Ponovio je njeno pitanje.

"Pogledaj kako se ponašaš."

"A kako?" Idalje nije skretao pogled sa mobitela.

"Arogantno, odvratno. Gledaj me kad ti govorim!" Rekla je bijesno, na šta ju je Paulo pogledao i ostavio mobitel na stolu.

"Da. Upravu si."
Sarkastično se osmijehnuo. "Sram me bilo."

"Pa tako je."

"Ja sam došao da te pitam kako si, jesi li dobro, šta nije uredu, da ti na neki način pomognem, barem malo! Ali nee.. Ti si mene odmah napala."

"Bila sam slomljena i povrijeđena. Jednostavno, toliko toga se nije složilo u mom životu i mislim da to neće biti skoro."

"Ni meni nije sve složeno i dan danas."

"Malo sam razmišljala i želim da ti se izvinem."

"Dobro si shvatila."

"Znam."

"Ono sve što sam ti rekao je istina, da znaš."

"Uredu. Također."

"Izvini." Rekao je.

"Uredu je."

"Ne bih rekao da je uredu. Ni sa moje ni sa tvoje strane. Samo ću reći da se nećemo raspravljati oko toga."

"Slažem se."

PlavookaWhere stories live. Discover now