trentotto

432 36 73
                                    


(..par mjeseci kasnije..)

paulodybala story

paulodybala story

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

"Stomak ti je baš porastao." Rekao joj je Paulo kada se vratio s treninga.

"Vala baš. Ovoliki je, a tek sam u četvrtom mjesecu trudnoće." Alessandra je otpuhnula i polako ustala i krenula do kuhinje.

"Gdje ćeš?"

"Idem si uzeti smoothie." Odgovorila je gegajući se.

"Znaš šta se ovaj onaj put desilo. Nemoj da se to ponavlja. Vrati se, sjedi. Ja ću."

"Nisam rekla da ću praviti smoothie, nego ga samo trebam nasuti u čašu."

"Aha."

"Ionako, već sam ga sebi napravila dok si bio na treningu." Nasmijala se i u svoju čašu sa slamčicom, nasula ukusni voćni smoothie.

"Je li tu ima jagoda? Znaš da trudnice ne smiju jagode. Doktor je tako rekao. A banana?"

"Paulo." Prekinula je njegovo nabrajanje. "Ovdje su samo borovnice, breskve i keks."

"Aha. Dobro onda." Uzdahnuo je, na što ga je ona pogledala zbunjeno u namjeri da ga pita bitno pitanje.

"Zašto se brineš toliko?" Pitala je vraćajući se nazad iz kuhinje.

"Čuj zašto? Draga Alessandra, trudna si! Ne želim da išta bude tebi ili bebi."

"Znam, ali i ja znam da se trebam paziti i pazim." Sjela je do njega.

"Šta ću?" Slegnuo je ramenima. "Ja sam muž i budući tata. Moram se brinuti za svoju porodicu."

"A tu je također i žena, kao i buduća majka." Nasmijala se tapšući ga po ramenu.

"Ja ću se brinuti. Baš kao i ti. Džaba tebi sve."

"Dobro, uredu. Samo da ne poludimo od stresa i brige."

"Ma nećemo." Zagrlio ju je. "Mladi smo još. Nego, jesi li razmišljala o imenima za bebu?"

"Ne." Odmahnula je glavom i otpila malo smoothie-a. "A ti?"

"Ne. Ajde da sada zajedno razmišljamo i smislimo ime. Može?"

"Može."

PlavookaWhere stories live. Discover now