cinque

590 51 10
                                    

Paulo se probudio oko 9 sati i polako se počeo spremati za trening koji je u 10. Sve je bilo tiho, što znači da Alessandra još uvijek spava. Nakon obavljene higijene, morao je ući u sobu po odjeću. Nadao se da neće probuditi Alessandru.

Otvorio je vrata i tihim koracima ušao u sobu. Otvorio je ormar, te izvukao hlače, duksericu i kačket.

Kada je krenuo izaći, pogled mu je zastao na Alessandri. Njena duga smeđa kosa je prekrila skoro čitav jastuk, a na licu se moglo primijetiti crvenilo od plakanja. Sunčeva svjetlost koja se probijala kroz zavjese u sobi, odbijala se od Alessandrin prsten, ali ne onaj koji joj je Paulo dao. Nije joj branio da nosi vjerenički prsten. Ona tako hoće i to je njeno pravo.

Nakon što je maknuo pogled sa nje, izašao je iz sobe i presvukao se. Kada je i to završio, uzeo je mobitel i ključeve od auta.

Dok se vozio prema Vinovu, razmišljao je kako će svojim saigračima saopštiti da je oženjen.
Ma to mu i nije bilo toliko bitno, koliko ono kako će se Alessandra izvući iz depresije i kako će razgovarati s njom.

Do Vinova se vozio nekih pola sata. Parkirao je auto i izašao. Na parkingu je sreo svoje najbolje prijatelje i saigrače, Higuaina, Cuadrada i Douglasa Costu.

"Pa gdje si ti?" Široko se osmijehnuo Costa, te su se bratski zagrlili.

"Tu sam. Slabo sam spavao, ali eto." Slegnuo je ramenima i pozdravio se sa Higuainom i Cuadradom.

"I ja sam. Ne znam što." Higuain je slegnuo ramenima. "Nesanica me neka luda uhvatila. Jedva da sam spavao nekih pet sati."

"E, ja sam spavao odlično!" Ponosno je rekao Cuadrado.

"Bravo za tebe." Higuain ga je potapšao po ramenu, te su svi ušli u prostorije Vinova i krenuli ka svlačionici.

Čekao ga (ih) je dug i naporan trening, ali navikli su. Bez muke nema nauke.

***

Alessandru je probudilo jako sunce, čije su joj zrake išle direktno u oči, tako da je morala ustati iako nije htjela. Nakon što je ustala, zategnula je krevet i otišla do ormara. Uzela je novu i čistu odjeću, jer se namjeravala tuširati.

Ušla je u kupatilo i skinula svu odjeću sa sebe. Sjela je u kadu i pustila toplu vodu da teče niz njeno umorno tijelo. Pokušala se opustiti kupkom od plave smokve i cvijeta naranče, kako bi barem skrenula misli da svega.

*btw: ovo je Dove kupka i preeee je 😍*

Nakon 30-minutnog tuširanja, izašla je iz kade i omotala se peškirom. Stala je ispred ogledala i posmatrala se. Čudi se kako se nije udebljala ili smršala od silne tuge. No, njena fit figura je idalje tu. Umila se. Kada je podigla glavu, vidjela je poznato lice u ogledalu, te se trznula.

"Luca?"

"Plavooka." Osmijehnuo se.

Alessandra je trepnula par puta, a onda je lik u ogledalu nestao. Oslonila se rukama na umivaonik. Duboko je uzdahnula.

"Trgni se, Alessandra." Promrmljala je.

Presvukla se i otišla u sobu po mobitel. Nakon što ga je uzela, stavila ga je u dnevni da se puni. Tek tada je shvatila da je Paulo otišao na trening, a tek je 11 sati.

PlavookaWhere stories live. Discover now