Tizedik fejezet
• Tagadások és érzelmek között •
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃A C E B L A K E
Egy hangos sóhajjal beülök a kocsimba, és a visszapillantó tükörben figyelem, ahogyan az a nyomorék kihajt Blairrel a kocsijában a parkolóból.
A csajnak az én kocsimban a helye!
Ökölbe szorítom a kezeim és összepréselem a szám.
Irritál, egyszerű irritál ez a Jake gyerek, és az is, hogy Blair ennyire naiv és még mindig utána szalad, mintha a kiskutyája lenne annak a fasznak.
Nem állítom magamról, hogy szent vagyok, de én nem csalok meg senkit se, bár kit is? Nincs is csajom.
Kínomban elröhögöm magam, holott az okát én sem tudom.
Féltékeny lennék? Kétlem.
Nem vagyok beleesve Blairbe, de az alku az alku. Ő pedig nagyon azon van, hogy vége legyen, és ez az utolsó amit akarok.
Blair minden amit eddig elvártam egy nőtől, de ő mintha nem becsülne engem.
Amióta megkötöttük az alkut én nem nyúltam más lányhoz. A lelkiismeretem nem hagy, pedig a hétvégén lett is volna több mint egy tucat csaj, akit meghúzhattam volna, viszont én képtelen voltam. Amint a lány hozzám közeledett, én megláttam Blair arcát előttem.
Elforgatom a szemem, mert ismét túl sokat agyalok ezen a lányom.
Nem hazudtam neki, amikor tegnap azt mondtam, hogy szépen belelopta magát a mindennapjaimba — persze csak mint barát.
Akármennyire is akarom, nem tudom magam egy nő mellett elképzelni. Akárhányszor megpróbáltam egy lánnyal, egy mélyebben egy fájdalmasabban tört szívvel végeztem.
Nem gondoltad volna, hogy nekem is vannak érzéseim, jól gondolom?
Hát tévedtél, nagyon is vannak, csak az évek alatt megtanultam őket kontrollálni.
Nem állítom, hogy Blair nem fogott volna meg, mert akkor hazudnék, de Blairrel mi csak a sötét út végén végeznének... egyedül.
Egy újabb sóhajjal kiveszem a kesztyűtartóból a mobilom, és felhívom Seant.
Legjobb barátom öt kicsengés után felveszi.
– Mi a pálya? – viccelődik, mert tudja, hogy most végeztem az edzéssel.
Nem kell sok, hogy tudjam a parton van.
Sean Malibu-ban üzemeltetője egy szörf-oktatási-intézménynek. Sean picit idősebb mint én, pontosabban huszonnégy éves. Összesen másfél év van köztünk.
– Szerinted? – indítom be a kocsim és tolatok ki egy kézzel.
– Mit csinált a csajod? – kacag fel.
– Nem a csajom – jegyzem meg rosszallóan.
– Bocs, a szexpartnered – Sean hallhatóan jót mulat.
YOU ARE READING
D E A R E N E M Y | ✓
RomanceDEAR ENEMY - Kedves Ellenség Blair Rom egy öt csillagos életből egy hármasat él. A volt pasijával pár hete szakított, amiért arra kényszerült, hogy a barátnőjéhez költözzön. Az egyetem meg teljesen leszívja a fiatal nő agyát. Blair semmire sem vág...