E P I L Ó G U S
Mit is mondtam arról, hogy szerencsétlen vagyok? Kétségbeesetten figyelem a szobában összegyűlt embereket, akik kétségbeesetten próbálják a problémát megoldani. Ha nagyon pontos akarok lenni, akkor egy bizonyos személy inkább még élvezi is az egész.
— Mit állsz ott mint egy idióta!? — mordul fel Luca, talán most először élem meg, hogy tényleg mérges. Dean meglepődötten felvonja a szemöldökét és ellöki magát a faltól.
— Mindenki nyugodjon le! — gesztikulál a kezével és hozzám lép. Remegek az idegességtől.
Semmi nem rontja el ezt a napot.
Dean megfogja a kezem és jó erősen megszorítja.
— Bízol bennem? — suttogja vigyorogva. A szívem hangosan zakatol.
— Kellene? — válaszolom. Dean lassan bólint.
— Hozzatok egy ollót! Karl Lagerfeld-é válok az én hugimért — anyám tátott szájjal áll. Mindenki ellenkezik a szobában, azonban valahonnan mégis előkerül egy olló.
— Ha bele mersz vágni megöllek! — morogja Selin. Dean rá kacsint és kérdően rám pillant. Engedélyt kér tőlem.
Felsóhajtok és levágom magam a székre.
— Ennél rosszabb már nem lehet — utalok a kezében logó anyagra. Dean leguggol elém és óvatos mozdulatokkal belevág a ruhámba. Behunyom a szemeim, a szobában síri csend lesz úrrá, mindenki visszatartja a levegőt. Dean még kétszer belevág, majd egy tompa hangot hallok, az olló leesett a földre. Valami meleg nyúl a kezem után.
- Nyisd ki a szemed – suttogja Dean, megteszem amire kért. Lassan kinyitom és megnézem magam a tükörben. Tényleg sikerült neki a problémát megoldania. Luca és Selin oda jönnek mögém, Rachel pedig felsegít. Amikor egyenesen állok anyu mosolyogva elém áll és letörli a kicsorduló könnyem.
- Gyönyörű vagy, kincsem. Ace el fog ájulni! - anyu is elkezd sírni. Összepréselem a szám, hogy ne sírjak fel hangosan.
A testem remeg, a térdem bizonytalan, a gyomrom ég, mégis boldog vagyok.
Megházasodom. Ace felesége leszek.
- Idő van – lép be apu a szobába. Látom, hogy ő is visszafogja a könnyeit. Csodásan fest a sötétkék öltönyében és a hátra zselézett hajával.
- Mehetünk – fújom ki a levegőt. Rachel oda adja nekem a csokrom. Mielőtt kimennének a szobából, megpuszilnak. Vegául egyedül maradok apuval.
- Nem hiszem el, hogy az én kicsi lányom férjhez megy! - erősen megölel. Vállamon érzem a könnyeit. Minden erőmmel próbálom a sírást visszatartani. Nem szeretném Selin csodás sminkjét elrontani, szegény két órán keresztül sminkelt.
Nem lesz nagy esküvő, csak a legközelebbi barátok és családtagokat hívtuk meg. Nem akartunk nagy banzájt, a ceremónia Ace szüleinek a kertjében lesz. A mi házunk még nem készült el, pedig ott akartuk tartani.
Sokáig voltam Ace menyasszonya, majdnem hat évig. Megvártuk míg eljön a tökéletes időpont. Mind a ketten elvégeztük az egyetemet és karriert építettünk. Én egy kisebb gyermekpraxisban vagyok háziorvos, míg Ace a football karrierje csúcsán lépett ki. Most edző az amerikai foci válogatottjának.
Lassan tíz éve ismerem Acet, sok mindenen mentünk keresztül. Jóban és rosszban velem volt és támogatott. Az élet néhányszor próbára tett minket, de mi megoldottuk, együtt. Ma pedig eljött a nap, hogy hivatalosan is az enyém legyen.
- Én se – motyogom apunak.
Pár percig még csendben vagyunk, majd végül elindulunk.
A teraszról indulunk, a kert fehér rózsákban pompázik. A vendégek felállnak és megfordulnak amikor megszólal a Halo Beyonce-tól. Ez a szám nagyon sokat jelent számomra.
Amikor végre befordulunk, apu megszorítja a karom, mert ismét könnyek csordulnak le az arcomról. Az út végen ott áll és sír. Ace a kezét a szája elé emeli, a szemei üvegesek. Elmosolyodom. A koszorúslányok és fiúk felsorakozva állnak.
Bal oldalt Rachel, Selin, Luca és Nihan, jobb oldalt pedig Dean, Sean, Noah, és Jake, igen Jake is itt van. Hosszú történet, de röviden, Ace végül elfogadta, hogy Jake a barátom. Jake sokat fejlődött. Ő még mindig focizik és sikeres is vele. Van egy csodás felesége és egy annál is tökéletesebb kislánya is, akinek és vagyok a keresztanyja. Ezenkívül Dean is eljegyezte Lucát pár hónapja. Nihan két éve együtt van Sean-el, Rachel és Noah igaz már nincsenek együtt, de még mindig barátok. Rachel így harminc évesen is kiélvezi az életet és keresi a szerelmet. Selin és Caleb kapcsolata négy évig tartott míg Caleb nem közölte vele, hogy már nem szereti úgy, ahogyan egy partnert kell. Sok drámát átéltem az elmúlt években.
A szüleimnek volt egy hazássági krízise, de egy pszichológus tudott rajtuk segíteni. Ace szülei pedig élvezték az életet, sokat utaztak a föld körül.
Amikor oda érünk apuval, apu átad Ace-nek, aki megfogja a kezem és megcsókolja azt.
- Gyönyörű vagy! - motyogja.
- Te is! - kacsintok rá. Ace mindig az, most is a fekete szmokingjában. A kék szemei mai napig csillognak amikor rám néz.
Pár pillanatig még egymást nézzük, aztán előre fordulunk. A pap ránk mosolyog aztán elkezdődik a szertartás.
— 2019. 08. 12.
ESTÁS LEYENDO
D E A R E N E M Y | ✓
RomanceDEAR ENEMY - Kedves Ellenség Blair Rom egy öt csillagos életből egy hármasat él. A volt pasijával pár hete szakított, amiért arra kényszerült, hogy a barátnőjéhez költözzön. Az egyetem meg teljesen leszívja a fiatal nő agyát. Blair semmire sem vág...