5

1.7K 69 2
                                    

Se pare ca James ,nu este asa rau pe cat imi imaginam eu.

Ne plimbam deja de vreo doua ore prin magazine si pe la diferiti designeri care sa imi redecoreze dormitorul iar intre timp James a zis ca voi dormi cu el.

O sa fie ciudat.

Dar totusi a facut atat de multe lucruri pentru mine si nu ma stie decat de doua zile.

Am ales impreuna cu el culoarea mobilei,a biroului,a scaunului, si peretii care am zis ca as dori sa ii desenez si eu putin dar lucrul asta la cam pus pe ganduri.

Totul era Roz-Negru-Auriu . Baldachinul cel mare care porneste cu niste voaluri albe pana jos pe podeaua din mahon negru a dormitorului . Deja ma imaginez in ,,noul dormitor".

James ma scoate din transa spunandu-mi ca trebuie sa mergem acasa.

-Maya...camera ta va fi gata in doua-trei zile. Acuma tu o sa urci sus la tine in camera , te speli iti iei pijamalele pe tine si vi la mine in dormitor. Bine?

-Bine.

Am urcat fuga sus m-am dus in dormitorul meu care se afla in renovare mi-am facut toaleta iar dupa mi-am luat pantalonii scurti negri si maieul roz mi-am impletit parul mi-am luat pantofiorii roz cu puf de casa si am pornit spre camera lui ,,tati".

-Gata?

-Da.

-Okay...Maya am vrut sa iti zic ca in cateva zile numele tau va fi diLaurentis si in acte.

-Multumesc tati.

-Nu ai pentru ce printesa. Acuma fuguta sub patura ca vin si eu. Am numai putina treaba la birou

-Bine tati. Noapte buna.

-Noapte buna ingeras.


Hei , hei ,hei!!

Ce faceti ?

Ăm ..incep prin a imi cere scuze ca nu am mai postat si ăă...da eu sunt --Raymbow-- deoarece Edy e pedepsita ... Nu stiu exact motivul dar poate o sa vi-l spuna ea cand va reveni.

Eu va pup si va iubesc.

Bafta la citit!
📖📚

Vott & Comm & Follow ❤❤

Love you!

Iadul meu // volumul 1 din seria "Iadul meu„Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum