22

643 36 2
                                    

Maya

M-am trezit in camera in care m-am trezit si prima data. Acuma in schimb am timp, cred,  ca  sa si analizez dormitorul.

Podeaua neagra din mahon in combinație cu peretii albi  arată frumos continuand cu mobila neagra  cu nuante de alb... Pe scurt era o camera non-colora.

Patul era unul mare de doua persoane al naibii de comod. Dar revenind la realitate  cum o sa scap de aici?

Nick

Sunt jos in bucatarie chinuindu-ma sa fac ceva de mâncare care sa fie si comestibila.  Am speriat o pe Maya... Acuma trebuie sa imi iau revanșa si sa ii si explic ce monstru sunt.

Urc sus cu tava plina de mâncare sperand in gândul meu sa ii si placa ceva. 

Am bătut usor la usa dar nu a raspuns nimeni.  Am intrat iar camera era goală.  Am lăsat tava jos pe noptieră si am pornit spre balcon. 

Era acolo.  Era in rochia Amaliei cea alba si vaporoasa... Are un corp superb si pot sa realizez asta si prin materialul vaporos care il acoperă.

Am luat paturica de pe sejlong si i am așezat usor pe spate ea tresarind imediat.

-Esti in regula.  Nu îți fac nimic.

Nimic... Linistea asta e mortală...

-Maya.  Sunt un monstru dar...

-Dar ce?

-Maya...

-Nick... Cine esti?

-Un monstru.

-De ce spui asta?

-Maya, tu n-ai văzut nimic mai devreme.  Sau ai uitat deja. 

-Nu.  Nu am uitat. Dar imi e greu sa cred asta.

-Sa nu îți fie.  Promit sa am grija de tine atâta timp cât tu vei fi langa mine.  Si nu ma vei părăsi.

-Si daca o sa o fac?

-Ma voi asigura ca nu mai prinzi ziua de maine.  Acuma intra sa mănânci.  Eu am treaba.  Sa nu iesi afara din dormitor.

-Okay...

Ma apropii de ea vrand sa o sărut pe frunte dar  sa tras...

-Scuze.

-Scuze eu.

Si cu asta părăsesc camera.

Iadul meu // volumul 1 din seria "Iadul meu„Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum