6

1.6K 66 5
                                    

Ma trezesc din cauza razelor idioate de soare care imi bat in ochi.
Imi e cald. Foarte cald. Si imi vine la baie dar ceva greu ma apasa fix pe vezica. E mana lui James.

-Tati? Incerc sa il trezesc in soapta,dar nimic.

-Tati! Tati! Tati! Tati!

Doamne sunt mai rau ca o fetita rasfatata. Dar chiar fac pe mine.

-Mhh.... Il aud cum maraie dar chiar nu ma mai pot tine.

-Tati, fac pe mine ..... Si daca nu ma lasi o sa fac pe mine.

Atunci si-a ridicat bratu de pe mine obligat fortat iar urmatoarea directie toaleta.

Dupa ce am terminat m-am dus la mine in camera. Totu era acolo. Mobila,patul,scaunele,noptierele totul era pus la punct. Mai trebuiau doar umplute.

Mi-am luat telefonul vazand cat este ceasul iar imediat am coborat jos pentru micul dejun.

T

ati a coborat si el jos in timp ce eu deja imfulecam din omleta si ma uitam la Anatomia lui Grey sezonul doi epison patru.

-Maya? De cand esti aici?

-De cand ma milogeam de tine sa imi dai drumul.

-A. Am vazut ca nu te-ai scapat in pat.

-Nu. Dar daca ma mai tineai mult acolo ma scapam si tu trebuia sa strangi.

-Amuzant.

Ce e asa amuzant??!

-Tati.

-Da?

-Doua lucruri...

-Spune.

-1.Ai omleta pe blat in bucatarie.

-Multumesc.

-Si 2. Eu cand o sa merg la liceu?

-Pai maine terminam cu actele legat de numele tau si de acolo promit ca o merg sa iti depun un dosar pentru liceu.

-Bine. Multumesc.

-Nu ai pentru ce sweety.

Iadul meu // volumul 1 din seria "Iadul meu„Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum