33

420 31 16
                                    

-Politia! Iesiti de unde v -ati ascuns!

-Ah la dracu de tarfa mica ce esti! Ai chemat politia?! Lasa ca o sa platesti tu mai multe cand o sa te trazesti! Si o sa ...

-Mainile sus! Sunteti arestat pentru corupere de minori!

-Este imposibil.

-Oh ba da.

Si cu asta sunt scos din propria-mi casa iar afara ce se vedeti dau nas in nas cu Carolline. Stiam ca asa o sa fie. Puteam sa jur !

Doctorii si asistentele  au tulito inauntru iar dupa cateva minute au iesit si au inceput sa ii resusciteze pana cand am auzit ce nu credeam niciodata ca o sa aud.

-A pierdut sarcina.

El . El era cel de care vorbea . Copilul meu! Unicul meu copil a murit din cauza geloziei mele.

Mi am ruinat ingerul . Singura persoana care ma facea sa zambesc am omorat-o din cauza geloziei mele.

-Hai domnule intrati! Nu stam toata ziua dupa fundul dumneavoasta!

Si asta a fost ultima oara cand mi am vazut ingerul...

Heeeeeeei. Nu. Nu e finalul. Mai e pana acolo. Pana atunci 2 lucruri....

1- vreau intrebari pentru Q&A in comm pe privat oriunde.

2 - vreau sa va fac cunostinta cu o persoana minunata care scrie la fel de minunat pe cat este ea. AnonimaAnonima6 este o persoana minunata si merita sustinuta pentru munca depusa. Va rog sa trageti o privire la cartea ei in asa fel incat sa se stranga cat mai multi ochisori. A da si sa nu uitati sa dati si un follow!

Love you guise.

Somn usor❤😴

Iadul meu // volumul 1 din seria "Iadul meu„Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum