11

1.1K 54 6
                                    

Daddy'sNik: Am auzit ca ramai singura acasa prințesă.

BabygirlMaya : Agh... Tu nici la scoala nu imi  dai pace?

Daddy'sNik: Ar trebui?

BabygirlMaya : Da. Si de unde ai aflat?

Daddy'sNik: Sursele mele prințesă.

BabygirlMaya : Pa Nik.  Am treaba.

Daddy'sNik: Micuto? Cand o sa imi trimiti o poza cu tine?

BabygirlMaya : Cand o sa imi trimiti si tu.  Si o sa imi spui cati ani ai.

Daddy'sNik: Atât de curioasă esti?

BabygirlMaya : Ăm... Stai sa ma gândesc.  Daaa.

Daddy'sNik: Am 28 de ani. 

BabygirlMaya : Whooo... Stai un pic.  Ce?

Daddy'sNik: Iubito... Esti pe un site de sugar daddy.  Ce te asteptai sa gasesti numai copii de vârstă ta?

BabygirlMaya :.... Cred...

Daddy'sNik: Nu e nimic.

BabygirlMaya :  Nu stiu la ce m-am gândit cand mi-am facut acest cont.

Daddy'sNik: Maya... Nu contează la ce te-ai gândit.... Tu....  Ce vrei?

BabygirlMaya : Adica?

Daddy'sNik: Ce așteptări ai de la un sugar daddy?

BabygirlMaya : Nu știu... Sa aibe grija de mine.... Sa fie bun... Sa fie asa... Pervers...

Daddy'sNik: Pervers?

BabygirlMaya : Mda... Putin.

Daddy'sNik: Esti o fata minunata.  Si eu promit ca voi avea grija de tine. ... Doar da-mi o șansă.

BabygirlMaya : Si cand o sa te vad?

Daddy'sNik: Conteaza asa mult cum arat? Ți am zis am 28 de ani... Dedu cum as arata.  Hai sa te ajut iti dau un indiciu am parul creț.

BabygirlMaya : Hmm..   Par creț... Ochi albastri.  Inalt.  Musculos. 

Daddy'sNik: sunt inalt am ochii verzi căprui sunt inalt dar nu plin de mușchi.

BabygirlMaya : Vreau sa te vad.

Daddy'sNik: Da-mi mesaj cand ajungi acasa.

BabygirlMaya : Okay.




Heeeii.... Am postat capitolele mai repede decat mi-am propus dar asta e.... Ideea e ca am schimbat personajul care o interpreta pe Maya... Si asa o puteți găsi la primul capitol iar curand v-om afla si identitatea lui Niklaus.

Bye

Iadul meu // volumul 1 din seria "Iadul meu„Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum