21

831 36 12
                                    

Unde sunt?  Este primul lucru pe care il pot spune.
Nu seamana nici pe jumatete cu camera unde m-am trezit prima oară.  Camaruta asta seamana cu un beci... Unde sunt si in ce belele m-am băgat, nu stiu dar nu o sa fiu in stare sa le înfrunt de una singura.

Doamne te rog sa fie un coșmar.
Doamne te rog sa fie un coșmar.

-Nu e un coșmar kitten. Bine ai venit in Iadul Meu care de acuma va deveni si Iadul Tau prințesă.

-Ce vrei de la mine?

-Ai zis ca sunt un monstru.  Mai stii?

-Îhî.

-Ți ai schimbat părerea?

-Pareai mult mai de treaba pe chat.

-Oh micuto... Mai stii ca ți am zis ca aparentele înșală.  Mai știi?

-Da.

-Uite dovada.

-Vreau acasă!

-Dar esti acasă. 

-Nu asta e un coșmar.

-Nu iubito... Viata ta a fost un coșmar pana acuma.  Iar in momentul asta tu ai facut cel mai mare pact cu diavolul. Adică eu.

-Am facut un pact cu măta.  Dute din calea mea.

-Ah... Nu ai spus ce cred ca ai spus.

-Înseamnă ca nu mai auzi bine.  Dute si fati un control la urechi.  Ai nevoie.  Ah da poate si la ochi caci asta e un beci, un subsol mizerabil.  In nici un caz Iadul!

-Zici? 

-Da.

Iar in clipa următoare foc.  Peste tot era foc nu puteam sa aud nimic din cauza tipetelor disperate de agonie care rasunau peste tot. Impietresc atunci cand vad un om sau ce a mai ramas din acea finta care era cândva vie cum țâșnește sângele prin fiecare parte a corpului.

Am început sa tip si eu.  Vreau inapoi.

-Înger ingerasul meu. 
Roagă te la Dumnezeu.
Eu sunt mic tu fa-ma mare.
Cand sunt slab tu fa-ma tare...


-Il chemi degeaba pe Domnu Tau aici.  El nu va veni pentru un muritor păcătos ca tine curvo!

Nu mai vreau.  Nu mai suport.  Simt cum imi ard ochii din cauza fumului care provine din talpile mele arse.  Asta e un coșmar oribil. Vreau inapoi la surori.  Vreau acolo. 

-Vreau...

Dar  numai apuc sa zic nimic deoarece mi se închid ochii.

Iadul meu // volumul 1 din seria "Iadul meu„Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum