Bir anneniz var ve sizin ne çektiklerinizi bilmiyor mu?Bu size daha da çok ağırlık verir belki içinizdekileri arkadaşınıza anlatırsınız fakat anne öyle midir?Anne senin üstündeki ağırlığa ortak olandır.
"ANNE SANA ÇOK İHTİYACIM VAR SENİN O GÖZÜNDEN SAKINDIĞIN KIZINA BUGÜN NE YAPTILAR BİLİYOR MUSUN?SENİN KIZIN ARTIK ÖLDÜ ANNE.SANA ÇOK İHTİYACIM VARDI.SENİN BENİ ANLAYACAĞINI ÇOK İYİ BİLİYORDUM AMA GELEMEDİM SANA BELKİDE SENİN BANA OLAN YAKLAŞIMINDAN DOLAYIYDI.ANNE ŞUNU BİLMENİ ÇOK İSTİYORUM Kİ KIZIN ARTIK ÖLDÜ HAZAL ESKİ HAZAL DEĞİL ARTIK.HAZAL'IN KALBİNİ SÖKÜP ÇIKARDILAR YAŞAYAMAZ ARTIK KIZIN.ANNE NEDEN BİR KEREDE OLSUN SORMADIN BANA NEDEN GELİP ORTAK OLMADIN DERTLERİME NEDEN BİR KEZDE KIZIMIN KALBİ YERİNDE DURUYOR MU DİYE KONTROL ETMEDİN.ÇOK ACI ÇEKİYORUM ANNE ÇOK.ÖLMEK NEYMİŞ ANLADIM HELE Kİ YAŞAYAN BİR ÖLÜ OLMAYI.GÖRDÜN MÜ ANNE KIZIN NE KADARDA BÜYÜMÜŞ BAK NELER YAŞATMIŞLAR.ANNE BEN SENİN HALA KÜÇÜK KIZIN OLMAK İSTİYORUM ANNE BEN BÜYÜMEK İSTEMİYORUM.SENİN KOLLARINDA HUZUR BULDUĞUM YILLARA GİTMEK İSTİYORUM.BEN SENİ İSTİYORUM ANNE BİLMESENDE SANA ÇOK İHTİYACIM VAR KALBİM ÇOK KIRILDI ARTIK DAYANAMIYORUM.HANİ HATIRLIYOR MUSUN KÜÇÜKKEN OYUNCAKLARIM KIRILIRDI AĞLARDIM VE HİÇ SUSMAZDIM YENİSİNİ ALMANIZ LAZIMDI BENİ SUSTURMANIZ İÇİN.BAK ANNE KALBİM KIRILDI ŞİMDİDE AĞLIYORUM BAK ESKİSİ GİBİ AMA ESKİDEN OLDUĞU GİBİ GİDİP YENİSİNİ ALAMIYORUZ NEDEN ANNE NEDEN ALAMIYORUZ?BEN HEP AĞLIYACAK MIYIM ŞİMDİ YANİ SUSTURAMIYACAK MISINIZ BENİ.KIZIN ANNE KIZIN SENİN ONA GELMENİ ÇOK BEKLEDİ BİLMESENDE ÇOK İSTEDİ ÇOK KIRDILAR ONU SENİN ONA YARDIM ETMENİ BEKLEDİ DERDİNE ORTAK OLMANI.BUGÜN SANA NE YAPTILAR DEMENİ BEKLEDİ AMA GELMEDİN ANNE BAK ŞİMDİDE YOKSUN BU SEFER SENİ TAMAMEN KAYBETTİM ANNE NEDEN GİTTİN ANNE NEDEN.BENİ BIRAKIP NEREYE GİTTİN BEN SENİ BEKLİYORDUM ANNE SEN NEDEN MEZARLARA ORTAK OLDUN ANNE KALK ANNE YATTIĞIN YERDEN VE BANA GEL SANA ÇOK İHTİYACIM VAR."
Benim acımda böyle işte artık benim bi annem yok.Derdime ortak olmadan gitti benden.Beni duyuyor mudur acaba ona kalk desem gelir mi?Ona çok ihtiyacım vardı benim ve gitti.Eğer bi anneniz varsa ona iyi bakın arkadaşlar anneler elmas gibidirler size ne kadarda kötü davransada o sizin elmasınız bunu unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Serçe
Teen FictionAslı benim eski sevgilimin kızı hemde beni aldattığı kadınla olan kızı.Bir gün ansızın bir bebeği kapımda bulmak ve aniden hayatımı değiştirmesi hayatın bana sunduğu en büyük mucize galiba. Bir bebeğin hayatımı bu kadar değiştireceğini ben nerden bi...