KARIŞIK GÜNDEN KALAN

30 7 2
                                    

Ali hızlı bir şekilde oradan ayrıldı.Çünkü Murat ile yaptığı konuşmadan dolayı biraz gerilmiş ve bunu Hazal'a yansıtmak istemiyordu.Eve geldiğinde aklı karmaşıktı ve ne yapacağını bilmiyordu.Soğuk bi duş almak ona iyi gelecekti kendini ve düşüncelerini suya bırakıp onların dansını izledi.Murat ve Hazal resmen büyük bir aşk yaşamışlardı bende yaşamıştım ve o zor zamanlarımda yanımda Murat vardı.Şuan ise öğrendiklerim yani bana yapılan oyun Hazal'a yapılmıştı hemde Murat tarafından buna aklım almıyor.Tamam hadi bunları bi kenara bırakıyorum.Neden kendimi Hazal ve Aslı'nın yanında huzurlu buluyorum.O bebek neden bana öyle güzel gülüyor.Ve neden ben Hazal'a bakarken hayallere dalıyorum.İçinde bulunduğum bu durum peki beni nereye sürükleyecek? 3 senedir içimde yatan kelebek yoksa yeniden mi kalkıyor? Sulara bu düşünceleri bıraktı ve suyla beraber yok oldu.

Kıyafetlerini giyinir giyinmez kendine kahve yapıp bahçeye geçti ve ne görsün Murat evet evet Murat buraya gelmişti.Ve gözlerinde ki ateş gözle görülmeyecek gibi değil.Hemen yanına gittim bana hesap soracak kırmızı gözlerle bakarken birden ağlamaya başladı.Murat'ı ilk defa ağlarken görüyorum.Bunun sebebi galiba Hazal ama Hazal'ı aldatan o ve bir daha üzmesine izin veremem.Murat'ın toparlanmasını bekledim ve ona işaret yaparak anlatmasını istedim.

"BEN ALARA İLE BERABERKEN ALARA HAMİLE KALMIŞTI.SONRA BANA HEP HAZAL'I SORGULATTI.Bİ ARA HASTANEYE GİTMİŞ BENİM HABERİM YOKKEN VE BEBEĞİ ALDIRMAYA KALKMIŞ.SON ANDA ÖĞRENDİM HEMEN MÜDAHELE ETTİM.SONRA ONUN HAREKETİNE SİNİRLENİP 5 GÜN EVE GELMEDİM.EVE GELDİĞİMDE İSE ALARA YOKTU HERŞEYİNİ ALIP GİTMİŞTİ.BENDE PEŞİNE DÜŞMEDİM BUNU GURURUMA YEDİREMEDİM.SONRA GECELERİ YATAMAZ OLDUM VE SÜREKLİ HAZAL'I RÜYAMDA GÖRÜYORDUM.GECE ANİDEN Bİ SES GELDİ BAKTIM TELEFONUM ÇALIYOR ARAYAN ALARA AÇTIM HEMEN BANA KIZIN DOĞDU HABERİN OLSUN DEYİP KAPATTI BEN HİÇBİR ŞEY SÖYLEYEMEDİM.ALİ BEN KIZIMI İSTİYORUM BEN ALARA'YI DA İSTİYORUM AMA EN ÇOK KIZIMI BU YÜZDEN HAZAL'I TAKİP EDİYORUM.RÜYAMDA ALARA'NIN KIZIMI HAZAL'A VERDİĞİNİ GÖRDÜM.ERTESİ GÜN ARAŞTIRDIM VE HAZAL'IN BEBEĞİ VAR VE O BEBEK KESİN BENİM BEBEĞİM BANA YARDIM ET ALİ BEN KIZIMI İSTİYORUM."

Murat benden yardım istiyordu ama ben ona nasıl yardım edeceğim ki Aslı onun kızı değil Hazal bana hamile kaldığını söylemişti.Bir dakika Hazal hamile kalmıştı yanlış hatırlamıyorum demi.Hazal'ın bildiğim kadarıyla Murat'tan önce veya sonra sevgilisi yok peki ya Aslı aman Allahım neler oluyor.

Ali bana yardım edeceksin demi çünkü bunu sadece sen yapabilirsin Hazal'a yakın tek arkadaşımsın lütfen Ali.

Murat'a yardım etmek istemiyorum.Aslı çünkü onun kızı Hazal bana yalan söyledi peki neden?Yarın sabah hemen onunla konuşmam gerek hatta ne yarını hemen gitmeliyim.

Ali huhuhu Ali dilini mi yuttun?Ya oğlum dilini yutacak vakti mi buldun.Murat'ın vurmasıyla sıyrıldm düşüncelerimden.Efendim Murat ne istiyorsun nasıl yardım edeceğim sana ben.

Bak şimdi sen bana yarın Aslı'nın saç telinden getireceksin ben DNA testi yaptıracağım.Off ya DNA testi diyor bu olmaz aklıma bi fikir geldi dur sen.Murat sen bana kan örneğini yarın getir ben saç örneğini alıp hemen hastaneye götüreyim akşam buraya gel sonuçları veriyim nasıl fikir hem sen yarın Alara'yı bulmak için ailesinin yanına gitmeyecek misin?Bende sana yardım etmiş olurum.

Murat'ın kafasına yatmış olacak ki kabul etti.Oh be kabul etti yani etmeseydi işim zordu hemen Hazal'a gitmem gerek ama Murat'a ne diyeceğim.Murat benim bi kaç işim var şirketten dolayı sen geç içeriye yat oyalan ben 2 saate geliyorum.

Tamam sen git ben nasılsa burdayım sabah erkenden kan örneğini alıcam beni sabah bulamazsan telaş yapma.Tamamdır koçum ben kaçtım.Arabayı nasıl sürdüm bilmiyorum ama Hazal'ı ve Aslı'yı kaybetmek istemiyorum.

Minik SerçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin