Hastaneden çıkan Ali arabasına binip yolunu Hazal'a döndürdü.Ona olanları anlatması gerektiğini düşünerek yola koyuldu.Eve geldiğinde kapıyı açan olmadı birçok kez kapıya vursada kimse çıkmadı.Hazal'ı tekrar aradı ama kapalıydı Aman Allahım yine ne oluyor?Ali arkasına hemen Beren'i aradı oda açmadı 5 dakika sonra döndü Beren ona.Beren Hazal evde mi? Kapıya vuruyorum açmıyor,telefonunu arıyorum kapalı nerede biliyor musun? En son evdeydi evden çıkıp çıkmadığını bilmiyorum belki uyuyakalmıştır.Benim dükkana gelip anahtarı alabilirsin.
Ali bu sefer Beren'in dükkanına gitti anahtarı alır almaz fırladı.Ali'nin telefonu çalmaya başladı Ali araba kullandığı için kimin aradığına bakmadan telefonu açtı.
Sen Ali olmalısın bak koçum HAZAL VE KIZI bizim elimizde zorluk çıkarmadan istediklerimizi yap yoksa başın derde girecek anladın mı?
Dur bi dakika sen kimsin ve ne istiyorsun bizden ALOO ALOOO...dıtdıtdııt...Hay ben böyle işin o kimdi ve Hazalım'dan ne istiyordu.ALO BEREN beni birisi aradı Hazal'ın ve Aslı'nın onların elinde olduğunu söyledi napıcaz Beren.Neden hep bizim başımıza geliyor bunlar.Neeeee onları kaçırmışlar mı? Peki kim kaçırdı Ali neler oluyor.Bende bilmiyorum be kızım hadi hemen eve gel.
Beren apar topar eve gitti Ali ellerini iki bacağının arasına almış başınıda onların üstüne koymuş bekliyordu.Ali Ali Hazal nerde bulucak mıyız onları Ali?Bilmiyorum be Beren bilmiyorum offf hastanede de aksilikler oldu bunu kim yaptı acaba ve neden yapıyor bilmiyorum ama bulucam.
Beren'in telefonu çaldı ikiside hemen ayağa kalktı ama arayan Akın'dı.Beren ağlamaktan konuşamıyordu Akın'da buna dayanamayıp eve gelmişti.Beren ne oldu bu adam kim neler oluyor bana bi anlat.Akıncım bu uzun bir konu kısacası benim kardeşimi ve yeğenimi kaçırmışlar ve kim kaçırdı bilmiyoruz.Peki bu adam kim?Ben Ali kardeşim Hazal'ın sevgilisiyim.HAAA TAMAM adamlar aradı mı tekrar Beren hayır işaretiyle başını salladı.Ali'de ayakta bi o tarafa bi bu tarafa gidip duruyordu.Akın Beren'i sakinleştirmişti.Beren arıyorlar Beren koş Beren hemen Ali'nin yanına geldi.
Merhaba Ali ŞİMŞEK demek Hazal'ın sevgilisiymişsin şimdi sana bi mesaj atıcaz o istediklerimizi yapıcaksın tamam mı? Ali ağzını açar açmaz telefon kapandı Beren sinir küpüne döndü Akın zor tutuyordu.Ali desen etrafı dağıttı hemen Hazal'ın odasına koştu Beren'le Akın da koştular arkasından Ali ağlıyordu hemde hıçkıra hıçkıra.Beren Hazal'ın dolabından onun için önemli olan tişörtü aldı ve Ali'ye verdi.Bu Hazal'ın önem verdiği tişörtü ne zaman ağlasa bunu giyer al sende giy bunu.Ali hemen tişörtü giydi.Hazal'ın kokusu burnuna geldikçe zevk alıyordu ve işte beklenen mesaj geldi.
1) Polise haber vermek yok
2)Bebeğin kimliğini bi çantaya koy
3)Atıcağımız konuma arabasız gel
4)Yanında birisi olursa bebeği öldürürüz
5)Hızlı ol 25 dakika içinde buraya gelmen gerek (yoksa ölürler)
Ali bebeğin kimliğini aldı ama Akın'a bunun sahtesini çıkartabilir miyiz?diye sordu.Akın tanıdığının bunu yapacağını söyledi.Akın bak şimdi ben yola çıkıcam konuma bakıcam neresi en uygun ve yakınsa oraya gel ve kimliği bana ver tamam mı?Hadi koçum fırla bu görev sana ait.Akın koşarak ayrıldı oradan.Bak Beren sende sakin ol ve bizden haber bekle ben oraya yaklaştığımda seni arıycam sen dinlersin en azından için rahatlar tamam mı?Tamam ama bu kimlik olayını 25 dakika içinde yapar mısınız? Sen hiç merak etme onu hallederiz biz sen şimdi rahat ol ve bizden haber bekle.
Attığı konuma göre Akın'ın geleceği noktaya arabayla gidip ordan taksiye binicem.Ali yola çıkmıştı ki takip edildiğini fark etti hemen Akın'ı aradı durumu açıkladı ona taksi durağına gitmesini gerisinin onda olduğunu söyledi.Ali yavaş yavaş taksi durağına gitti sonra Akın'ı gördü Akın çaktırmadan.Buyrun efendim bir yere mi gidiceksiniz? Evet hızlı olur musunuz acil gitmem gerek.Arabaya bindiler Akın kimliği uzattı.Ali Akın'a konuma vardıktan sonra oradan ayrılmamasını söyledi belki işler ters gidebilir sen bekle dedi.7 dakika içinde attıkları konuma geldiler Ali Akın'a bi plan anlattı yoldayken ve şimdi onu uygulayacaklar.Beren'i aradılar Akın'da bağlandı ve konferans yaptılar aralarında.Eğer ters giden birşey sezerse Akın içeriye girecekti.Hadi bismillah deyip Ali indi ve hedef noktaya gitti.
Birde ne görsün Hazal'ın elleri bağlı ve orada Alara'da var bunun burda ne işi var.Hazalım iyi misin? Hazal kafasını salladı sonra gelen sesin yönüne döndü.
OOOO Ali Bey de gelmişler dediklerimize uymuşlar vayy demek Hazal senin için çok önemli bunu öğrendiğim iyi oldu.Ali karşısında Murat'ı görünce deliye döndü üstüne yürüyecekken bi ateş sesi geldi o yüzden gidemedi Ali.Ne istiyorsun oğlum kızdan bitmedi mi ona çektirdiklerin bu da ne şimdi şurdan bi kurtulalım oğlum işin biticek.Sen kardeşinin arkasından iş çevirecek kadar aşağılık mıydın Ali?
Evet kuzencim konuş bakalım siz o gün benim üstüme geldiğiniz ben de size karşılık verdim.Utan be utan ne lanet birisiymişsin onları kaçırınca ne oldu ha ne oldu söylesene eline ne geçti.Dur ben söyleyim CAN DOSTUMM Aslı geçti elimize.Alara bana herşeyi anlattı Aslı benim kızım ve bu hep böyle kalacak.
Yeter be bıktım senden kurtulamıyorum bi türlü.Aslı'yı size vereceğimi mi düşünüyorsunuz?Ben bunu Alara'ya çok güzel izah ettiğimi düşünüyordum demek ki anlatamamışım.Aslı benim kimliğim üstüme kayıtlı yani anca mahkeme yoluyla alırsınız ama onuda zor görürsünüz çünkü ufacık bir bebeği koyup giden birisine hakimin ona güzellik sunacağını sanmam öyle değil mi?Kızına sahip çıksaydın ALARA.Murat elini kaldırmış tam Hazal'a vuracakken Ali Murat'ta vurmuştu.Lan sen bi kadına nasıl el kaldırırsın şeref yoksunu haysiyetsiz.Ali Hazal'ın ellerini çözmüştü ve büyük savaş başladı.
Hazal koşarak Aslı'yı aldı Alara elinden almaya çalıştı ama öyle siper etti ki vermedi.Ali Alara'ya bağrıyordu.Anlatsana kızım neden anlattın söyle nedennn annengilin seni kabul edeceğini mi sanıyorsun ahh tatlım.O işi ben hallettim Ali kayınvalideciğimle konuştum.Demek öyle Murat sen dur bakalım.
Bu yaygara daha fazla uzamasın biz gidiyoruz.ASLI'DA BİZİMLE GELİYOR.Mahkeme mi açarsınız naparsınız bilmem ama o bebek resmi bir şekilde sizin çocuğunuz olmadan alamazsınız.Peki şimdilik öyle olsun eninde sonunda o bebek bizim olucak.Gidin bakalım ŞUNU SÖYLEMEYİ UNUTTUM ÇALIŞMAYAN BİRİNE HAKİMİN BEBEĞİ VERECEĞİNİ SANMAM HEM EVLİDE DEĞİL O YÜZDEN İŞİMİZ KOLAY HADİ ŞİMDİ SG.Bu sözüne o kadar sinirlenmişti ki Ali ben tutmasam öldürmüştü onu.Ali hemen Akın gel diye bağırdı.Arabaya binip uzaklaştılar hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Serçe
Novela JuvenilAslı benim eski sevgilimin kızı hemde beni aldattığı kadınla olan kızı.Bir gün ansızın bir bebeği kapımda bulmak ve aniden hayatımı değiştirmesi hayatın bana sunduğu en büyük mucize galiba. Bir bebeğin hayatımı bu kadar değiştireceğini ben nerden bi...