Hızlı bir şekilde duşumu alıp Hazal'ın yanına gittim o kadar telaşlanmıştım ki sebebini bilmediğim bir huzursuzluk vardı içimde.Ve geldim sonunda kapıyı Beren açtı Hazal ise Alara ile oturuyor ama Hazal'a dokunsan ağlayacakmış gibi duruyordu.
Ne oldu Hazalcım konuştunuz mu? Hazal hayır diye kafa salladı bense hemen bi sandalye çekip ikisinin karşısına oturdum.Alara şaşırmış gözlerle bana bakıyordu.EVVVVEEET Alara söyle bakalım hatta anlat Aslı senin kızın bunu biliyoruz ama bizim asıl öğrenmek istediğimiz şey neden bebeğini Hazal'a verdiğin.
Bak Ali ben baştan size anlatıcam ama sende bana anlatıcaksın bazı şeyleri anlaştık mı? Bu neydi şimdi Alara Ali'yi nerden tanıyor ve aralarında neler geçti acaba başka oyunlarda mı dönmüştü???
"BAKIN ŞİMDİ BİZİM MURAT'LA ÇOK GÜZEL Bİ İLİŞKİMİZ VARDI.BİZ NİŞANLANMIŞTIK HATTA BU YAZ EVLENİCEKTİK AMA BİR GECE SARHOŞ OLMUŞUZ İKİMİZ VE NE OLDUYSA O ZAMAN OLMUŞ.BEN 1 AY SONRA ÇOK KÖTÜLEŞTİM HASTANEYE GİTTİK VE HAMİLE OLDUĞUMU ÖĞRENDİK BAYA ŞAŞIRDIK BİZ TABİ AMA OLAN OLMUŞTU SONRA BEBEĞİ BEN ALDIRMAYA KALKTIM ÇÜNKÜ BEN BAŞA ÇIKAMAZDIM ONA BAKAMAZDIM.SONRA MURAT BANA ENGEL OLDU.ÇEKİP GİTTİ ARADIM TELEFONLARIMA CEVAP VERMEDİ.MESAJ ATTIM GERİ DÖNMEDİ BENDE ORADAN ÇEKİP GİTTİM.NUMARAMI DEĞİŞTİRDİM EV ADRESİMİ DEĞİŞTİRDİM BENİ BULMASIN DİYE.SONRA BEBEK DOĞDUKTAN SONRA HABERİ OLSUN DİYE ARADIM BENİM DOĞUM YAPTIĞIMDAN KİMSENİN HABERİ YOKTU.İLK BAŞTA ÇOK KORKTUM HEMDE ÇOK.BİRÇOK KEZ İNTİHAR ETMEYE KALKTIM YAPAMADIM.AİLEMİN HABERİ YOK BEBEKTEN BENİM AİLEM BÖYLE BİRŞEYİN OLDUĞUNU BİLSELERDİ BENİ NE MURAT'LA EVLENDİRİR NEDE BENİ EVLAT OLARAK KABUL EDERLERDİ.BENDE KORKUMDAN BEBEĞİ SANA GETİRDİM.AMA İYİ Kİ GETİRMİŞİM SEN ONA MÜKEMMEL BAKIYORSUN."
Herkes pür dikkat Alara'yı dinliyordu.Ama bu sessizliği Hazal bozdu.Neden bana getirdin ne de olsa Murat'ın eski sevgilisiyim.Bu seni korkutmadı mı hiç?Hayır Hazal hiç korkutmadı çünkü senin yaralarını ancak böyle bi bebek sarardı.
Hazal çok sinirliydi ve kendini tutamadı.Sende hiç merhamet duygusu yok mu bebek bana geldiğinde çok ufaktı anneye ihtiyacı vardı.Ve onun annesi yoktu hiç düşünmedin mi? Acaba bana ihtiyacı var mı diye? Sen annesin ya anne hiç bi anne evladını böyle bi kuyuya atar mı? Alara o artık benim bebeğim bunu kimse değiştiremez ve eğer bir gün karşıma Aslı'yı almak için çıkarsan bu sefer o yapamadığın intiharların sebebi olurum haberin olsun...
Alara hiçbir şey söylemeden oturduğu yerden kalktı ama Ali ona oturması için işaret yaptı oda mecburen oturdu.Alara bak Murat seni arıyor heryerde aslında seni bulduğunda bebeğine kavuşmak istiyor sen bebeğin öldüğünü söyleyeceksin doğduğunda solunum yetmezliği olup birkaç gün yaşadıktan sonra öldüğünü söyleyeceksin tamam mı? Hatta sen Murat'ın karşısına çık ansızın anladın mı beni Alara???
OFFF abi anladım yeter ya bıktım senin bu ezici tavırlarından tamam yapıcam zaten öldüğünü söylemezsem işler karışıcak.Aferin böyle yola gel bak Murat bebeğin mezarını sorarsa ben mezarlık yaptırdım adresini sana atıcam onu oraya götürürsün anladın mı?
Hazal Beren'le birbirlerine bakıyorlardı şaşkın şaşkın Alara ara sıra gelmeceğini kızını görmek istediğini söyledi tabi Ali bunu kabul etmedi şimdilik.Alara gittikten sonra Hazal gözlerini kısmış Ali'ye bakıyordu.Ali Alara sana "ABİ" dedi demi yanlış duymadım.
Doğru duydun Hazal benle Alara kuzeniz ben ondan büyük olduğum için bana abi der kendisi.Murat Alara ile seni aldattığı için ben ailede büyük tepki çıkardım sonra ne ben onlara gittim nede onlar bana geldi. Alara'yı ilgilendiren herşeyi hayatımdan sildim.Bu yüzden ona ulaşmam zorlaştı.Herneyse ben daha DNA testi yaptırıcam size şimdilik iyi günler ben size haber ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Serçe
Genç KurguAslı benim eski sevgilimin kızı hemde beni aldattığı kadınla olan kızı.Bir gün ansızın bir bebeği kapımda bulmak ve aniden hayatımı değiştirmesi hayatın bana sunduğu en büyük mucize galiba. Bir bebeğin hayatımı bu kadar değiştireceğini ben nerden bi...