Hazal'dan saç örneklerini alan Ali hastanenin yolunu tutmuştu herşeyi ayarlamıştı.Tam hastaneye giderken Murat aradı.Hay Allah ne olmuştu ki acaba?
Ali nerdesin ben kan örneğimi çıkardım hastaneye gidiyorum.Konum atıcam sende gel. Hayyyy ben böyle işin buda neydi şimdi off lanet olsun neyse bulucaz artık.Ali Murat'ın attığı konumda ki hastaneye göre yolunu aldı.Acaba şimdi ne yapıcak Ali...
Offf oğlum nerde kaldın ağaç oldum seni beklemekten ver saç örneğini hadi.Ali saç örneğini vermeden.Murat sen gidebilirsin ben hallederim bundan sonrasını gerek kalmadı diye düşünüyorum hadi sen Alara'yı bul onu anca bulursun.Olmaz Ali Alara beklesin biraz bunca zaman bekledi şimdide beklesin ver artık şu örneği.Ali hemen telefonuna sarıldı.
Hazal aç şu telefonu hadi be kızım sırası mı? Aç gözünü seveyim başımız büyük belada aç hadi offffff.Lanet olsun yaa bu da ne şimdi herşey yerli yerinde gidiyorken off yaa.
Oğlum hadi verdiğine göre sen git bence ben sana sonuçları getiricem hem uzun sürer sen git.Murat ters ters Ali'ye baktıktan sonra Ali çareyi susmakta buldu.Sonuçlar 1 saate çıkar dediler hemen Alara'ya ulaşmam lazım.
Hahhh Alara atacağım konuma gel çabuk acilen yoksa herşey berbatlaşacak Murat DNA testi yaptırıyor hızlan 5 dakika içinde gel ama sakın çaktırma tesadüfen karşılaştığınızı sansın hadi be kızım görüyüm seni.
30 dakika sonra
Alara halen ortalıklarda görünmüyor napıyor bu kız ya umarım intikam peşinde değildir off be kızım sırası değil gelmen lazım.
Ali pinekliyor Murat ise heyecanla sonuçları öğrenmek istiyordu.Ali Murat'ı kantine götürdü ona çaydan bahsettiği için duramadı kalktılar.Aman tanrım olamaz hayır lütfen bu rüya olsun hayır Alara ohaa Alii Alara burda.Ali aniden heyecanlanıp etrafa bakıyordu ama göremedi tam yanından geçerken Murat Alara'ya atladı resmen kolundan tutup sürüklüyordu kızı.
Alaram buldum seni sonunda neredesin be kızım,kızımız nerde?Alara sana soruyorum.Sen kimsin be ve neden beni sürüklüyorsun İMDAAAATTT YARDIM EDİN!!!
Etrafta ki herkes bize bakıyordu ve bu durumdan Murat rahatsızdı en iyisi bir yere oturup konuşmaktı.Onlar konuşurken bende hemen şu DNA işini çözmem gerek ALLAHIM inşallah bu sefer bi aksilik çıkmaz.Hemen görevliyle konuştum işin içine para soktum mecburen o yüzden görevli hemen kabul etti testi değiştirdi ben büyük bi oh çekmiştim ama yine bi sorun vardı.Murat ve Alara acaba bu iki salak ne yapıyorlar.Kantine indiğimde Murat Alara'ya kim olduğunu anlatıyordu.Bu kız mükemmel bi oyuncu ya yaptı yine yapacağını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Serçe
Ficțiune adolescențiAslı benim eski sevgilimin kızı hemde beni aldattığı kadınla olan kızı.Bir gün ansızın bir bebeği kapımda bulmak ve aniden hayatımı değiştirmesi hayatın bana sunduğu en büyük mucize galiba. Bir bebeğin hayatımı bu kadar değiştireceğini ben nerden bi...