26 maj 2018
DEJT, HEHE, POJKVÄNNER OCH MATHej hörni, nu är jag tillbaka såhär inte allt försent. Ska uppdatera mycket mer nu när jag snart tar studenten (!!!), men har en del kvar i skolan nu.
För att förtydliga, då jag såg en del kommentarer om det, så är det 14 juni nycklarna till lägenheten ligger i mina händer.
Ja, trot eller ej så har jag varit på dejt. Jag som nyss klagade på dejting och att allt var skit haha. Men ändå så vandrade jag igår kväll hem till en kille. Oj oj.
Inte för att skriva ut allt, då jag faktiskt vill ha ett privatliv haha, men här kommer lite dejt.
Först gick jag dit (INGEN SKJUTS HÄR NEJ NEJ), sen umgicks vi bara i hans lägenhet haha. OCH SÅ ÅT VI MCDONALDS OCKSÅ!!! Ni som följt mig och bloggen ett tag vet hur mycket jag älskar donken då det är väl vägen till mig hjärta haha.
Skulle inte påstå att vi är jätteseriösa, han är inte min pojkvän, men visst finns det något där. I en liten ask med en till liten, liten till ask som är på hans nattduksbord, så finns det en tredje ask och där i ligger mitt intresse. Hehe.
Jag känner själv att mat är ett ämne som människor är känsliga att tala om. Att andra äter si och så mycket eller lite stör många. Ett triggande ämne. Men jag tror att man måste leva.
Man måste få äta vad man vill, göra vad man och tycka om vad man vill. Självklart måste man då också få tycka vad man vill, men herregud låt mig leva. Låt mig tycka om skräpmat, låt mig tycka om sallad, låt mig inte vilja äta din jävla bönsallad. Herregud låt mig vara mig själv.
Suck nu kommer alla veganer och jagar mig haha <33, men jag tror ni alla förstår min mening.
På tal om mat, så är jag jättesugen på pasta och ost. Fan vad gott, ursäkta språket. Mat är riktigt najs haha.
Imorgon har jag inget att göra, planerar på att vara hemma i soffan hela dagen, om ingen ängel helt plötsligt vill bjuda mig på mer mat haha. Nej jag tror faktiskt att imorgon blir det Netflix och ligga stilla, mycket händelser på kort tid nu och jag vill umgås med serier och en påse godis.
Ha en fin kväll, och ät vad ni vill <33.
YOU ARE READING
rosor i plast ° d.l.
FanfictionDANTE LINDHE vi hade dåligt sex, men ändå sex inte så snuskigt som det låter haha *INGA BILDER TILLHÖR MIG (om inget annat nämnts) OCH JAG MENAR INGET ILLA MED ATT ANVÄNDA DESSA. BILDERNA TAS BORT VID ÖNSKAN AV DESS ÄGARE* instagram & blogg skriven:...