29 juni 2018
FRÅGOR FRÅGOR FRÅGESTUNDHej hörniiii!!!
Idag blir det frågestund, nästan iallafall <333 WHOO VI KÖR!!När vaknade du idag?
Oj, vid tolv kanske hehe.Hur går du helst klädd?
Kanske i mjukiskläder, eller någon fin klänning :).Vilka smeknamn har du?
Angie, An, Gelica och typ älskling haha <3.Har du lätt att bli kär?
Nja, beror på hur personen är/beter sig.Vilken är din favoritlåt just nu?
Typ I Love You - Alex & Sierra :))Är du snål eller generös?
Jag skulle nog säga att jag är båda och att det, igen, beror på vem det är haha.Favoritgodissort?
Är inte ett jättefan av godis, men sånna colaflaskor tror jag.Nämn en artist du tycker ser bra ut.
Jaa han Ludwig Kronstrand ;))Märke på din mobiltelefon?
iPhone yeyey <3Hade du bra betyg när du gick ut?
Jaa det tycker jag väl, men skulle inte påstå att jag är en straight A student.Vilket datum fyller du år, och vilket stjärntecken är du?
Jag fyller år den 30 april och genom det en oxe :))Se på film hemma eller på bio?
Bio är ju bra, men måste nog ändå svara hemma då det är mysigare hehe <3Är utseende viktigt för dig?
För mig så tycker jag att det är viktigt för mig. Annars tycker jag inte att det jätteviktigt hos andra, självklart hos en partner gör det skillnad men mycket tycker jag att personligheten är det viktigaste.Favoritårstid?
Vinter eller höst, då de är mysigast.Favoritgenre i filmer?
Kanske romantik och/eller komedi :)).Hur gammal känner du dig?
Typ tolv kanske, haha <33.När fick du mens första gången?
Då jag var fjorton, som sagt hehe.Hur blir det med podden, har du bestämt en partner osv.?
Podden blir faktiskt av (!!!) och partnern håller jag hemlig tillsvidare hihi <3Är du blyg?
Det beror ännu en gång på vem det är, stormtrivs jag är jag inte blyg, är jag intresserad eller att personen är helt ny för mig så är jag nog ganska blyg ja.Vad heter du i andranamn?
Nova RósaHur ser du på religon, giftermål osv.?
Jag är väl halvt kristen antar jag. Jag står inte för allt religionen står för/vill, men ja. Och jag vill jättegärna gifta mig, men bara en gång :)).Vad är klockan?
14:52.Har du insett vilka som är dina äkta vänner?
Yez haha.Bada eller duscha?
Badaaaa.Tack för frågorna hörni, och för idag <33
YOU ARE READING
rosor i plast ° d.l.
FanfictionDANTE LINDHE vi hade dåligt sex, men ändå sex inte så snuskigt som det låter haha *INGA BILDER TILLHÖR MIG (om inget annat nämnts) OCH JAG MENAR INGET ILLA MED ATT ANVÄNDA DESSA. BILDERNA TAS BORT VID ÖNSKAN AV DESS ÄGARE* instagram & blogg skriven:...