setenta y cinco

430 4 0
                                    


26 juni 2018
HEARTBREAK (med en burk ben och jerrys)

Hej hörni!!

Oj vad jag ångrar den festen! Helst vill jag inte gå in på det, men en massa skit hände. Allt från me too till heartbreaket jag ska prata om idag.

Så, alla barn, bin och blommor eller vad man säger haha.

Jag antar att han var min blomma men nu så gillar blomman mig inte längre hahaha!

Nej nej, skämt på sido antar jag, men slut på vår vers är det väl nu.

Själv behöver jag någon som stöttar mig genom allt, och inte skiter i mig och mina värderingar när de betyder som mest för mig. Även måste du vara mogen, och inte att din stubin bränner av så fort jag säger jag vad tycker/menar.

Men så står jag här idag, ensam igen. Eller singel antar jag haha. Beror på vad man vill kalla det, men de betyder väl samma sak? Ett tag framöver stänger jag av kommentarsfält på sociala medier och jag hoppas ni förstår och respekterar mitt val.

Så att mig ser ni inte på fest på ett tag, usch nej!

Studenten har lugnat sig och det är väl skönt antar jag. Jag saknar skolan dock redan!! Och jag känner sådan otrolig stress över jobb och det att jag faktiskt är vuxen nu. Fan vad sjukt, över arton har jag ju varit ett tag men ändå har jag inte känt mig vuxen. Men men antar att det är nu mina "true colors" kommer fram haha!

Ett sånt meningslöst inlägg, men jag hoppas ni förstår att jag bara tänker ta det lugnt ett tag. Ha en jättefin kväll <3!!

rosor i plast ° d.l.Where stories live. Discover now