Hotelul era un loc modern si scump, unul dintre acele hoteluri care apareau in reviste si care nu avea nimic de a face cu restul hotelurilor din Londra care in comparatie cu acesta erau anoste si prafuite. Eve intra intr-un vestibul pictat in albastru marin, cu pardoseala din marmura stralucitoare si covoare scumpe. Trebuise sa caute receptia, care era proiectata in asa fel incat sa nu para o receptie, fiind ascunsa intre doua vaze mari de flori de culoare violeta, iar blonda care ii dedica un zambet parea ca pozeaza pentru o revista de moda. Presupuse ca era unul dintre acele locuri exclusiviste si reci, si se infiora gandindu-se la ceea ce era pe punctul de a face. Desi nu trebuia sa faca nimic, da nu voia.
- Pot sa va ajut? - intreba blonda.
- Aaaa ... - pentru numele lui Dumnezeu ! De cand incepea ea o fraza cu "aaa" - Am o intalnire cu domnul Luca Cardelli la ora sase.
Chipul receptionistei ramase inexpresiv.
- Signior - se corecta. - Ar trebui sa fie aici...
- In orice moment - se auzi o voce mieroasa. Eve simti cum i se usca gura in timp ce se intoarse pentru al vedea iesind din lift. - Buna Eve.
Era de-a dreptul fermecator . Purta un costum inchis la culoare si o camasa albastra din matase care avea primi trei nasturi descheiati , lasand la vedere pielea bronzata.
- Luca - spuse ea cu voce joasa si cu un zambet fortat pe chip. - Buna.
Luca isi miji ochii. Acesta nu era comportamentul unei femei care dorea sa faca dragoste cu el. De fapt,parea ca si cum ar calca pe bucati de sticla. Asta insemna ca era agitata? Daca era asa, atunci nu era un semn bun.
Luca zambi, se apropie de ea si o saruta pe ambii obraji in timp ce ii puse mainile pe umeri. Eve se relaxa usor. Oricine ar spune ca era o fata timida si neexperimentata in privinta barbatilor!
Dar cand simti aroma subtila a parfumului lui, si atingerea barbii lui, isi dadu seama ca se simtea total naiva si inexperta.
- Esti superba - murmura el. Mai mult decat superba, dar in acelasi timp si discreta. Purta o fusta vaporoasa din matase si un pulover de culoare roz care se mula frumos pe sanii ei perfecti, o pereche de cizme inalte din piele de caprioara, iar parul si-l impletise. Era in acelasi timp sexy si discreta, iar Luca o dori si mai mult.
- Multumesc.
- Mergem sa luam cina? - arunca o privire rapida ceasului. - La ce ora trebuie sa pleci?
- Bine, - pot sa iti spun mai tarziu - el o privi cu curiozitate. - Vreau sa spun...aaa, este un tren la noua si jumatate - dar nici asta nu raspundea la intrebare, si spuse din nou "aaa".
- Putem sa luam cina aici, daca iti place, sau putem sa cautam un alt loc.
In mod normal Eve era sigura si decisa, dar in acel moment simtea o mare nesiguranta. Poate ca era din cauza privirii fugitive pe care i-o arunca receptionera, care parca spunea ca ar da orice sa fie in locul lui Eve.
"Simte-te bine", isi spuse." Relaxeaza-te si bucura-te de moment."
- Cum este aici mancarea?
- Nu am nici cea mai mica idee - arunca o privire in jur. -Secretara mea a facut rezervarea. E un pic... prea sofisticat pentru gustul meu. Dar este un sushi bar aici in apropiere. Iti place sushi?
- La nebunie.
- Atunci sa mergem.
Odata iesita din hotel, Eve se relaxa un pic mai mult; sushi barul era minunat.
- Cu siguranta ca restaurantul acesta a fost proiectat de un expert in feng shui - spuse ea in timp ce erau condusi la o masa micuta.
- Trebuie sa fi un contorsionist pentru a te aseza la masa asta.
CITEȘTI
Pentru iubirea unui italian
RomanceBancherul Luca Cardelli era un barbat sexy, dar de asemenea era si foarte periculos... Frumosul italian ii rupse inima lui Eve cu ani in urma iar acum se intoarse cu intentia de o avea cu orice pret. Eve nu intarzie sa cada prada farmecelor lui Luca...