Capitolul 11

12.3K 760 26
                                    


Luca intra in sala de ecografi si primul lucru pe care il vazu fu spoturile luminose. Se incrunta si miji ochii pentru a se obisnui cu lumina, dar enervarea lui crescu cand vazu restul camerei.

Eve statea intinsa pe un pat si doctorita  ii intindea ceva ce seamana cu un  gel pe abdomen. Intr-un colt, o femeie destul de tanara vorbea foarte animat cu un barbat care avea o camera . Toti il privira, iar femeia ii zambi si, inainte ca Eve sa  o poata opri, spuse.

- Imi pare rau , dar filmam.

Se lasa o tacere tensionata.

- Si mai exact ce filmati? - intreba Luca.

- Facem un documentar pentru programul de televiziune, si este multa lume aici inauntru. Asa ca, daca nu va deranjeaza sa plecati...

-  Eu nu o sa plec nicaeri, dar ma tem ca voi da. Afara.

- Poftim?

- Nu veti filma ecografia lui Eve. Si acum v-as ruga sa plecati.

Femeia o privi pe Eve.

- Eve?

Surprinzator Eve nu se simti suparata, indignata sau  furioasa pe Luca. Sa filmeze ecografia i se paruse o idee buna,dar in acel moment ii rezulta ceva indiscret. Niciodata nu se bucurase atat sa vada pe cineva.

- Cine este acest barbat, Eve?

- Este...

- Sunt tatal copilului - o intrerupse Luca . - Si vreau sa vad ecografia in privat.

Expresia si tonul vocii lui dadura de inteles ca era mai bine sa nu il sfideze. Murmurand prosteste, personalul televiziunii stranse echipamentul si pleca.

Luca avu nevoie de cateva momente sa isi revina si o privi pe doctorita care parea un pic nedumerita.

- Si eu care cedeam ca o sa apar la televizor ! - glumi.

Luca ii arunca o privire lui Eve care parea ca  spune "Vorbim mai tarziu", si ea se simti ca o fetita care fusese chemata in biroul directorului scolii.

Dar Luca uita de furia lui cand doctorita incepu sa miste scanerul pe abdomenul lui Eve.

- Sa vedem.  Doua maini si doua picioare... perfect. Si aici este inima. Vedeti cum bate? Priviti! - spuse de parca nu mai facuse lucrul acesta de un milion de ori ! Baiatul isi suge degetul.

- Baiatul? - intreba Luca.

- Oh, imi pare rau! Intodeauna vorbim ca si cum ar fi un baiat, dar e din obisnuinta. Vreti sa stiti care este sexul copilului?

Luca si Eve ridicara in acelasi timp privirea.

- Nu - spusera in acelasi timp.

Dar cand doctorita indeparta gelul si ii spuse lui Eve ca se poate imbraca, ea se simti un pic nelinistita. Luca era serios si parea nemultumit. Intinse mana dupa pantaloni.

- Ar fi mai bine sa ma imbrac.

- Te astept afara - raspunse el.

In timp ce se imbraca Eve isi spuse ca nu il va lasa pe Luca sa o intimideze. Nu avea dreptul sa ii spuna cum sa isi duca viata. Ofta cand isi imbraca pantalonii cu dificultate. Lucrurile mersera mult prea bine. Luca se purtase ca un inger venind la toate consultatiile medicale, luand o gramada de avioane.  Dar Luca calatorea mult. Eve stia pentru ca ii spusese de fiecare data cand o sunase pentru a o intreba de copil. Eve incepuse sa astepte telefoanele lui cu nerabdare. Intr-o anumita masura ii era mai usor sa vorbeasca cu el la telefon, astfel ca nu trebuia sa il priveasca si nici sa se confrunte cu apropierea lui, si al faptului ca sentimentele ei pentru nu se schimbasera.

Pentru iubirea unui italianUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum