Capitolul 12

12.2K 745 19
                                    


Trebuia sa organizeze totul si nunta nu se putea realiza decat peste o luna. Pana atunci, Eve va fi la  limita pentru a putea calatori cu avionul. Trebuia sa obtina o licenta, sa cumpere o rochie si sa organizeze o receptie simpla. Alegerea rochiei de nunta era limitata din cauza dimensiunilor ei fizice.

- Esti superba - ofta Lizzy.

 - Mincinoaso ! Sunt cat o balena !

- Nu e adevarat, si chiar daca a fi, pe cine intereseaza cand te vei casatori cu Luca? El te iubeste indiferent de aspectul tau!

Eve nu dori sa o deceptioneze. Lizzy o insotise la Londra si acolo il convinsese pe un tanar creator de moda sa ii schimbe aspectul. Rezultatul fusese o rochie ampla din casmir fin de culoarea fildesului, croita perfect pentru ai ascunde sarcina. Ii facuse chiar si o palarie extravaganta in acelasi ton cu rochia.

- Asta va atrage privirile spre chipul tau - ii spuse creatorul de moda . - Iar chipul tau este radiant datorita sarcinii.

Tinuta era completata de un buchet de flori extrem de rafinat. Rezultatul final era aproape o iluzie, o facea sa para ceva ce nu era... ca si propria  ei casatorie. Dar acceptase si o va face din toata inima. In urmatoarea zi dupa ce acceptase propunerea lui Luca merse la munca si anuntase. Din nefericire, cineva anuntase presa locala.

" Eve mare iubire a milionarului italian Luca Cardelli!, scria pe prima pagina a ziarului South Hampshire.

- Intr-un fel  ,te admir - spuse Clare cu o anumita invidie. - Renunti la cariera ta pentru dragoste.

Eve nu dori sa o deceptioneze si pe ea.

In ultima emisiune, explica ca urmeaza sa se casatoreasca si ca urma sa se mute la Roma.

- Aveai un aspect nostalgic cand ai spus, cara - ii spuse Luca dupa ce vazuse emisiunea. - Era pe bune sau doar jucai un rol?

Atunci, se gandea la ea ca la o actrita? Daca era asa, acea aptitudine ii va fi de mare ajutor in urmatoarele luni.

Nunta se celebra in Hamble, la clubul nautic  unde se cunoscusera. Fusese o ceremonie simpla pe care o sarbatorise impreuna cu Lizzy si  Michael, si cu Kesi ca domnisoara de onoare. Sophia, sora lui Luca, fusese de asemenea prezenta; care isi lasease acasa sotul si copilul. Eve se simti foarte agitata in momentul in care o cunoscu. Bineinteles ca era agitata cu tot ce se intamplase, si se gandi ca vocea ei sunase distanta pe tot parcursul ceremoniei. Se simtea ciudat, ca si cum totul i s-ar intampla altei persoane si nu ei. Desi inima ei era plina de iubire, voturile pe care si le facura  nu aveau nici o semnificatie, pentru ca nu le spusesera din inima. Cel putin Luca nu. 

Era ironic ca ea, care se considera o femeie moderna, sa sarbatoreasca o casatorie de convenienta de moda vdeche.

Cand se termina, Luca ii atinse buzele cu ale lui intr-un sarut care de asemenea nu insemna nimic pentru el, dar trebuira sa o faca  pentru ca ceilalti sa creada ca totul era bine intre ei.

- Esti foarte frumoasa - murmura el.

Dar, ce mireasa s-ar putea simti frumoasa intr-o stare avansata de sarcina?

Sophia o imbratisase pe Eve ca si cum ar fi o sora, si ii mangaie abdomenul bombat intr-un gest care reflecta mandria.

- Tine-l in frau - ii spuse cand o ploaie de petale si orez cazuse peste capurile lor. - Intodeauna a facut ceea ce a vrut, si cred ca i-a fost de ajuns. Ne vedem la Roma dupa ce te instalezi, da?

Instalata?

Eve nu stia daca se va simti in largul ei, dar cand ajunsera la apartamentul lui Luca , gandul ei se risipi. El se intoarse catre ea. Ochii lui intunecati stralucira.

Pentru iubirea unui italianUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum