01

3.5K 136 25
                                    

- Какво ще кажеш да излезем тази вечер?

- Не, Jungkook. Имам работа.

Т/И вървеше бързо, опитвайки се да избяга от момчето, което я измъчва психически от 5 години.

- Чух, че Jennie ще прави парти и разбрах, че ще идваш.

- Разбрал си грешно. Изчезвай преди да съм размазала курвенския ти задник.

Т/И се спря пред шкафчето си, отключвайки го агресивно. Малката врата разделяше лицата на двамата младежи.

- Не разбирам защо винаги се дърпаш? Просто среща. - проговори Jungkook, заставайки от другата страна на момичето.

- Просто среща? - силното тръшване на шкафчето, насочи вниманието на всички ученици към двамата младежи. - Не знам какво разбираш под "просто среща", но аз определено не го определям като пресписване с Jeon Jungkook!

Т/И заключи шкафчето си, оставяйки популярното момче засрамено пред всички останали.

Напоследък се случваше по-често, заради настоятелността на Jungkook.

[][][][][]

- Трябваше да се разкрещя в коридора, за да ме остави намира.

Беше обяд и всички бяха в столовата. Т/И и приятелките ѝ стояха на обичайната маса.

- Не мислиш ли.. че си прекалила? Леко? - едно от момичетата попита отхапвайки от сандвича си.

- Прекалила? Някой трябваше да го сложи на място. Не може да има всяка, която си поиска. И най-важното не може да навлиза в личното ми пространство, когато си поиска.

Всички гледаха към нея, сякаш не бяха съгласни. Т/И определено забелязваше това. Знаеше, че някои от тях биха дали всичко, за да бъдат на нейно място. Самият Jeon Jungkook да се моли с години за вниманието на момиче. Не можеха да го възприемат. Мисълта ги изяждаше. Все пак успяваха да преспят с него един път в месеца. Влизаха в графика му.

- Хей, момичета. - Jennie и Nayeon седнаха на масата с таблите си. - За какво си говорите? - попита Nayeon.

- За досадния ти брат.. - промърмори Т/И, което накара Nayeon да се засмее.

- Още ли ти досажда?

- ОЩЕ? Не помня да е спирал за последните 5 години.

- Съжалявам, Т/И. Опитах се да го говоря с него, но знаеш какъв е. Не слуша.

- Няма значение вече. Свободна съм за близкия 1 час.

- Тази вечер ви искам всички на у нас. Искам да се облечете хубаво, все пак има кого да впечатлите. - намигването на Jennie ги накара да се засмеят.

- Дали Jungkook и другите ще са там? - попита от едно от момичетата.

- Те ли ще изпуснат.. - Т/И проговори под носа си.

- Поканени са и се надявам всичко да мине добре.. - отговори Jennie, отпивайки от кафето си.


















__________________________________

Не мога да повярвам, че почнах да редактирам толкова стара история 😭
Главите ще са кратки, но ще качвам често.
Коментарите под главите са стари, затова не се чудете ако нямат смисъл.
Исках да смяна цялата идея на историята, но се замислих и я оставих по същия начин. Обещавам, че ще направя всичко възможно да не бъде клише 💀

Hot PlayboyWhere stories live. Discover now