- Добър си с ръцете.
Погледът му бързо падна върху моя.
Малка усмивка се появи на лицето му, като отново насочи вниманието си към краката ми.- Ще се постарая един ден наистина да наистина да разбереш.
- А, аз не.
- Ще идваш ли на екскурзията?- А, искаш ли да дойда? - виждах заешката му усмивка, която всеки всъщност харесва. Няма как да не го сметна за очарователно, особено, когато съм третирана, като принцеса.
- Честно казано, не. Но трябваше да питам нещо, за да убия тишината.
- Не е нужно, когато телата говорят.
Мигах на парцали, опитвайки се да процедирам думите му.. всеки го знае като най-големия "плейбой", но просто повечето пъти дори не слушам какво ми плямпа.
- Имам предвид.. кой мърда по такъв начин, когато му разтриват стъпалата?
Устата ми се отвори, за да кажа нещо, но нищо не излезе от нея. Не знаех какво да кажа.
- Ще дойда за твое съжаление.
- Какво мислиш да правиш след като завършиш?Поех въздух и продумах отново.
- Ще заминавам за Щатите. Предполагам, че ти ще наследиш някой бизнес на баща си?
- Налага се. Разчитат на мен, настояват да отида в Щатите също. Явно ще те преследвам докрая на живота ти.
- За жалост..
Бях готова да задам още един въпрос, когато чух стъпки зад себе си.
- Мога ли да се присъединя?
- Не.
- Не.Казахме едновременно, като се надявах да се махне, но винаги е бил досаден.
- Хайде деее. Добър съм в тройките.
- Taehyung, имаме среща и си пиян.
Смехът и хълцакането му от алкохола се сливаха и се изправих в седнало положение.
- Имаш времето да се махнеш доброволно, преди да те завлека до дъното на басейна.
Гледаше ме с присвити очи и тогава ми светна, че не разбира и дума от това, което казвам.
Виждах, че Jungkook щеше да се намеси, когато не връхлетя Jimin.
- Какво е това събрание?? Пропуснах ли нещо.
- НЕ. ИЗЧЕЗВАЙТЕ И ДВАМАТА. - Jungkook бе видимо ядосан, когато не се изправих рязко.
- Jimin, ела с мен.
Завлякох го в къщата, игнорирайки крещенето на името си зад мен.
- Т/И, къде ме водиш?
Отворих първата врата, която видях и го натиках в килера заедно със себе си.
- Време е да изживееш най-добрата нощ в живота си. - казах, като заключих след себе си.
YOU ARE READING
Hot Playboy
RandomКъдето Т/И е сваляна ежедневно от училищния женкар и групичката му. Дали Т/И ще устои на жестовете му или ще продължи да бъде безралична към него? ⚠️ИСТОРИЯТА Е В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ, ЗАТОВА ГЛЕДАНИЯТА И ВОТОВЕТЕ СА В НЕСЪОТВЕТСВИЕ⚠️ Почната: 08.0...