Часовете бяха свършили отдавна и Т/И вече се оправяше за предстоящото парти.
Нямаше да изпусне, заради обсебения Jeon Jungkook. Нали?
гледна точка Т/И
С права или къдрава коса..? Рокля или дънки? Лек грим или по-тежък грим?
Не можех да реша. Не изглеждаше трудно, но за мен си беше истинско изпитание. Дори нямаше за кого толкова да се контя, но исках да се чувствам достатъчно красива за себе си.
Звънящият ми телефон ме стресна и изкара от ситуцията, в която бях. Поне за малко.
"Кажи, Nayeon"
"Какво смяташ да обличаш"
"Чудя се от час. Дрехите и гримовете са пред мен, а аз не мога да направя елементарен избор"
"Ами, гардеробът ти не е никак малък."
Има право.
"А, ти?" попитах, слагайки телефона си на високоговоротел.
"Мислех за някаква лека рокля. Къса, неприлепнала, удобна за танцуване."
"Звучи добре. Някакви предложения за мен?"
"Помниш ли, когато бяхме в мола и си хареса една бляскава къса рокля?Не съм те виждала да я носиш от както я взе"
"Не се сещам..." оглеждах огромния си гардероб, чудейки се за какво говори Nayeon.
"Как не се сещаш? Бяла с тънки презрамки"
"Да, Nayeon. Много ми помогна. Жалко, че всяка рокля изглежда така."
"Не е вярн-" беше прекъсната от някого. Не можех да чуя много добре, но бях убедена кой е.
"Не, няма да ходим заедно. Не искам да съм в една кола с приятелчетата ти." гласът ѝ се покачваше, а аз извъртях очи от дразнещия глас на Jungkook, който вече чувах достатъчно добре, за да разгранича.
"Nayeon, спри да се репчиш и бъди отговорна поне веднъж!"
"Кой го каза!? Внимавай с тона, много добре знаеш кой е по-големият. Не ми пука какво са казали нашите, ще си хвана такси. Излез от стаята ми!"Да не би двамата заека да се биеха? Натиснах червената слушалка, знайки, че Nayeon няма да има възможност да говори.
Загледах се отчаяно към гардероба си, като вървях наляво-надясно. Лек блясък се показа измежду сектора с късите ми гащи.. Бинго. Посегнах и чак сега разбрах за какво ми говореше. Защо не съм я сложила при роклите..?
Облякох роклята и се огледах в олегледалото. Дори не ми трябваше грим. Беше достатъчно заслепителна и подчертваше чертите ми добре. Как не съм я носила досега?
[][][]
Таксито ме остави пред голямата къща на Jennie. Светлините бяха навсякъде, музиката се чуваше из целия квартал, хората идваха, а аз прекрачих самоуверено напред.
Токчетата ми бяха високи и бляскави, за да си ходят с роклята. Косата ми беше изправена с добавени кристали по нея.. детайлите са важни. Аксесоарите по тялото ми ме караха да изглеждам повече от разкошно и на последно място найлонова торбичка в ръката ми. Разваляше всичко, но ми трябваха обувки, които да смяна с токчетата. Нямам намерения да си чупя краката тази вечер.
О, не.
Най-лошия вариант, който можеше да се случи.
Не е честно винаги аз да попадам на тях.- Здравей, Т/И. Изглеждаш много секси. - топлата ръката на Jimin се плъзна по голото ми рамо, докато вървях към входа. - Можех да те забера, защо не ми писа? - не гледах към лицето му, но усещах леката му усмивка.
Компанията от седемте идиота и моята добра приятелка Nayeon. И все пак е дошла с тях.. Горката.
- Махай се. - Nayeon го избута, като си спечели лош поглед от Jimin.
- Добре дошли! - Jennie ни отвори с голяма усмивка, давайки ни път да влезем. - Точно навреме.
Докато се оглеждаха ние използвахме времето да грабнем Jennie и се отдаличихме възможно най-бързо от тях.
Нека партито започне..
YOU ARE READING
Hot Playboy
RandomКъдето Т/И е сваляна ежедневно от училищния женкар и групичката му. Дали Т/И ще устои на жестовете му или ще продължи да бъде безралична към него? ⚠️ИСТОРИЯТА Е В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ, ЗАТОВА ГЛЕДАНИЯТА И ВОТОВЕТЕ СА В НЕСЪОТВЕТСВИЕ⚠️ Почната: 08.0...