03

2.4K 129 38
                                    

Обичайно парти

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Обичайно парти. Едни се натискаха, други танцуваха, трети се наливаха като за световно.

Аз?

Бяхме на съвсем отделен етаж. Събрахме се 6 момичета да играем на шише. Клише..

Искахме да започнем с нещо "по-забавно".

- Давай, Yujin. Ти си първа. - Jennie подаде бутилката на най-срамежливото момиче в кръга ни.

- Защо аз?

- Седнала си да играеш. Върти.

Момичето въздъхна, полагайки стъклената, наполовина пълна бутилка на земята. Завъртя я леко, но достатъчно силно.

Бяхме в очакване.

Капачката на бутилката сочеше към русото момиче с "уж" невинен поглед. Sana.

- Истина или предизвикателство? - попита Yujin.

- Предизвикателство. - усмивката на Sana подсказваше какво точно искаше.

- Ъм.. - Yujin изпитваше притеснение. Не знаеше какво да я предизвика. - Предизвиквам те..

- Побързай. - Sana проговори раздразнено, опитвайки се да го прикрие.

- Предизвиквам те да спиш с момиче!

Всички бяха изненадани. Аз от своя страна избухнах в смях.

- Моля?! - рязкото ѝ изправяне от земята, накара Yujin да се стресне.

- Ти каза предизвикателство.. такива са правилата.

- Не ми обяснявай! Не е чест-

- Sana! - добре, че е Jennie. - Отиваш, намираш една лесбийка и си лягате.

- ЗАЩО ГО КАЗВАШ ВСЕ ЕДНО Е НЕЩО НОРМАЛНО ЗА МЕН?!

- Не ми викай. Има ли значение? Имате пръсти, ще се оправите все някак. Отивай и го изпълни, ако не, не се връщай и остави вратата отворена след себе си. - лицето на Jennie бе напълно спокойно, докато това на Sana беше пламнало от гняв.
Хвърли гаден поглед на Yujin и излезе.

- Не искам да съм виновна..

- Не го мисли. - казах лежейки по корем с вирнати крака нагоре.

- Можеше да завърти шибаната бутилка преди курвенския ѝ задник да отпраши от тук, но аз ще взема тази чест. - Jennie се изправи, смеейки се от залитането ѝ. Вече беше леко пияна. Не я виня, и моя ред идваше..

Завъртя бутилката силно и чакането почна отново. Не беше дълго, но бих казала напрегнато за останалите.

Ол.

- Идеално! Истина или предизвикателство,
Т/И? - предизвикателния поглед на Jennie ме притесняваше. Всички бяхме виждали въпросите и предизвикателствата ѝ..

- Предизвикателство. - казах изправяйки се.

- Няма връщане назад, Т/И. - момичетата почнаха да се смеят, а аз бях леко напрегната. Кой знае какво ще ѝ измисли мозъка. - Дано не ме намразиш. - силните смехове бяха из цялата стая. - Искам..

- Може ли да е днес. - казах вече изморена да чакам.

- Чувала си за Fuck, Kiss и.. Kiss?

- Чувала съм за Fuck, Marry, Kill..?

- Да, но предполагам не искаш да убиваш хора? - не спираха да се смеят. - Нито да се омъжваш за когото и да е било.. - Как се играе с пияни хора.

- Така де. Радвай се, че те пощадих. Можеше да е Fuck, Kiss-

- ДАВАЙ ИМЕНАТА. - казах вече на предела си.

Самодоволната усмивка не слизаше от лицето ѝ.

- Hoseok. - ил. - Jimin.. - става по-зле..

- И? - попитах вече хванала дръжката на вратата, готова да изляза.

- Jungkook.

Hot PlayboyWhere stories live. Discover now