- Jungkook
Не казах нищо, а просто излязох, опитвайки се да не струша нещо. От всички. От всички хубави момчета тази вечер, тя нарочно ми даде тези три подобия на хора.
Много исках да излъжа. Щях да кажа "беше супер лесно и яко" на следващия ден. Проблемът, е че щяха да ги попитат, за да се уверят.
Нямаше да ми се разсърдят или "скарат".. нищо нямаше да стане вероятно. Просто предполагах, че ще ме погледнат по друг начин.Слязох на долния етаж, опитвайки се да мина от пияните тела на познати и непознати.
Знаех, че са се разпръснали.
Трябваше да ги търся един по един.Огледах игралната зала, виждайки Taehyung да сваля някаква. Е, ще ги прекъсна.
Престъпих напред, като го докоснах по рамото, за да се обърне към мен.
Изненаданият му поглед бързо изчезна, като на негово място се появи самодоволната му усмивка.
- Липсвах ти? - Да. Някога ставаше за нещо. Покрай приятелите си стана такъв.
Имахме кратка връзка, но толкова. Нещата не се получиха.- Не. Кажи ми къде са Hoseok, Jimin и Jungkook. - тялото му се приближи към моето, напълно забравяйки за пищяштата блондинка зад него.
- О? Искаш да пробваш нещо ново? - ръката му докосна пръстите ми, като аз се отдръпнах бързо.
- Просто ми кажи къде са.
Музиката ставаше все по-мощна, а това дразнеше ушите ми. Горе беше по-хубаво.
- И какво ще получа в замяна? - наклони се към лявото ми ухо, за да го чуя по-добре.
- Нищо. Казваш ми или ще си ги намеря сама. - бях кратка, точна и ясна.
Чаках за отговор и когато изгубих търпение, просто тръгнах да излизам.
- Чакай.
Самодоволната ми усмивка застана на лицето ми. Разбира се, че ще ме информира.
- Видях Jimin да отива към мазето с две момичета. - значи, че трябва да изчакам.. - за другите двама.. вероятно са в една от спалните.
Беше готов да каже нещо отново, но това ми стигаше.
- Да. Щях да се справя и сама. Чао, кучко. - продължих към пътя си, правейки се, че нищо не е станало.
Ще оставя Jimin за накрая.
Трябват ми другите двама. Как ще влизам в стаите..? Неудобно е..
YOU ARE READING
Hot Playboy
RandomКъдето Т/И е сваляна ежедневно от училищния женкар и групичката му. Дали Т/И ще устои на жестовете му или ще продължи да бъде безралична към него? ⚠️ИСТОРИЯТА Е В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ, ЗАТОВА ГЛЕДАНИЯТА И ВОТОВЕТЕ СА В НЕСЪОТВЕТСВИЕ⚠️ Почната: 08.0...