- Повръщах цяла сутрин.. - гласът на Jennie разби тишината насъбрала се на нашата маса. Беше обяд, но само аз чувствах глад.
- Аз също. - каза Karina, като се подпираше на масата уморено.
- Сериозно ли само Т/И не е пила? - всички погледи спаднаха върху мен, което ме накара да спра да ям за момент.
- Т/И беше заета с други неща. - смехът на Nayeon привлече вниманието на останалите маси, което ме засрами за момент.
Бях готова да се защитя, когато се натресоха хората, които най-малко исках да виждам.
- За какво си говорите? - ръката на Jungkook се положи върху рамото на Nayeon, но не беше задълго поради избутването от нейна страна.
- За предизвикателствета на Т/И снощи. - каза Sana, зяпайки Namjoon безсрамно.
- Изпълни ли ги всъщност?- Jennie попита, като отправи всички погледи върху мен.
- Д-да.
- Искам да чуя какви са били!! - каза Jin развълнувано, като бързо получи отговор от не кой да е, а от Taehyung.
- Сигурен съм, че бяха свързани с Hobi, Chim и Kook.
- Така ли?! - казаха тримата едновременно със сбръчкани вежди.
- Да. Накарахме я да си избере да спи с някой от вас и с другите двама да се целуне.
Jimin стоеше с отворена уста, докато другите двама не бяха много трогнати.
- Сигурен съм, че нещата са се задълбочили с Jimin. - каза Yoongi, облегнал се на Karina.
- Нищо особено. - казах ровейки в обяда си.
- Нищо особено ли?! Друго мислеше снощи! - Jimin се изправи видимо обиден, че е бил използван.
- Успокой се, Chim. Просто предизвикателство. - Hoseok се опита да смъкне тона му и да го накара да седне отново.
- Трябва да си благодарен. Малко получават подобна възможност.. - казах вече с пълна уста.
- А, Hoseok.. Ти получи ли целувка, защото аз не помня да съм. - моментът, в който се задавих. Чудя се как храната не излезе през носа ми. С цялата си наглост, след като приех поканата за среща, позволих му да докосва златните ми крака и накрая получвам това.
- Аз получих, и то доста добра.
- Искате да ми кажете, че Т/И не си е изпълнила предизвикателството?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hot Playboy
DiversosКъдето Т/И е сваляна ежедневно от училищния женкар и групичката му. Дали Т/И ще устои на жестовете му или ще продължи да бъде безралична към него? ⚠️ИСТОРИЯТА Е В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ, ЗАТОВА ГЛЕДАНИЯТА И ВОТОВЕТЕ СА В НЕСЪОТВЕТСВИЕ⚠️ Почната: 08.0...