- И все пак няма да ме целунеш? - вървяхме заедно обратно към партито.. колкото и да не исках.
- Не? - погледнах го объркано и погнусено. - Вече се споразомяхме и няма нужда да те целувам. Ако те питат казваш, че е било с език и готово. Толкова е просто.
- Бих могъл да кажа толкова много не-
- Кое не разбра? - влязохме в къщата отново, което ме караше да викам, за да ме чуе.
Напълно забравих за Jungkook след като видях Hoseok. Повече от идеално.
Пристъпих със смела крачка напред, стигайки и сядайки точно до него.
Беше сам на дивана, а всички останали танцуваха. Изглеждаше изморен и задъхан. Гадост.
- Хей, Hoseok. - поставих ръце на рамото му, доближавайки се до ухото му. - Забавляваш ли се?
Объркания му, пиян поглед бе застанал на лицето му. - Може да се каже.. Ти? - очите му шареха, а аз нямах търпение всичко това да свърши.
- Не особено.. - престорих се на разочарована и въздъхнах. - Какво ще кажеш да се позабавляваме заедно?
Зъбите захапаха устните му, сканирайки тялото ми безсрамно.
Имам такова влияние върху тези идиоти..Доближих се достатъчно близо, за да го подтикна да ме целуне.
Така и стана.
Въпреки гадния мирис на алкохол, устните му бяха меки и приятни.
Щях да направя същото и с Jungkook, ако не беше трезвен.. Шанс.
Усетих ръцете му да се спускат надолу по тялото ми, което не ми харесваше. Очаквах го, но няма да стане. Отскубнах се от него и се усмихнах самодоволно.
- Благодаря ти! - станах бързо, готова да намеря следващата си жертва.
Минах покрай Jungkook, който видимо бе смутен от сценката, която направих.
^^^
Обиколих всяко едно кътче от къщата. А, тя не е никак малка. Мислех, че ще е по-забавно. Доскуча ми да проверявам една и съща стая и отсреща да получвам недоволни погледи, защото съм прекъснала нечий "момент".
Реших да се кача при останалите и можех само и единствено да се надявам, че не са мъртво пияни.
Отворих без да се замислям и затворих със скоростта на светлината.
- ЗАЩО ПОЛОВИНАТА СТЕ ГОЛИ??
- Здрасти, Т/И! Ела да играеш с нас. - смеховете им кънтяха из цялата стая.
Как изпадат в подобни състояния?
- Не.. мерси. Поне се заключете-
Излязох отново. Просто се надявах да останат трезви, но всъщност кой остава на подобни партита??
Поех към незнаният си път, на който бе застанал Jungkook.
- Ще те разочаровам, но няма свободни спални.
- Всъщност тази вечер ще пропусна. Търсих теб.
Подминах го, като го усетих как слиза по стълбите след мен.
- Още не сме се разбрали за срещата..
Спрях рязко, като се замислих.
Ами, разбира се.
Обърнах се, като погледнах нагоре в очите му с усмивка.
- Басейнът. Сега.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Hot Playboy
РізнеКъдето Т/И е сваляна ежедневно от училищния женкар и групичката му. Дали Т/И ще устои на жестовете му или ще продължи да бъде безралична към него? ⚠️ИСТОРИЯТА Е В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ, ЗАТОВА ГЛЕДАНИЯТА И ВОТОВЕТЕ СА В НЕСЪОТВЕТСВИЕ⚠️ Почната: 08.0...