Hned jak odešla,utíkala jsem k mému štěňátku,bylo tak krásné,packy mělo sněhově bílé a kousek od pacek už pomalu barva předcházela do zářivě zlaté.
,,Jak se bude jmenovat" zeptal se Nikolas.
,,Sakra jméno,musím ho nějak vymyslet".
Určitě jsem chtěla,aby bylo podobné Elenině jméně,protože to byla holčička.
,,Elisha!" zařvala jsem přes celý barák až se vzbudil Alex a zuřivě se na mě rozběhl,ale když viděl to malé,roztomilé stvoření, hned se jeho vztek rozplynul a nasadil úsměv na tváři,utíkal k mojí Elishe a začal ji hladit.,,Je to krásné jméno" rozplýval se Nikolas.
,,Děkuji,je po Elence."
Usmál se na mě a já byla v sedmém nebi.
Vždycky mi dala něco nepraktického,třeba prut na ryby, aby jsme mohly s jejím tátou lovit ryby,občas si říkám,že si myslí že ho ještě mám, ale naposled když jsme s jejím tátou byly rybařit.Spadl mi do moře.Alex po 20 minutách odešel zase spát,ale nemohl se dočkat až zase uvidí Elishu.
Malé štěňátko vyskočilo na postel a začalo mi oblizovat mou ruku.Hned jsem ji pohladila a dala polibek do její hladké srsti.
,,Musím jít Anežko"pousmál se na mě.
Stačila jsem ho chytnout za rukáv,nechtěla jsem, aby odešel.
Chytl mě za ruku a přitáhl si mě blíž.
,,Miluju tě" řekl a políbil mne.
,, Nechoď Nikolasi,prosím".
Usmál se a lehl si na postel.
Vděčně jsem si lehla vedle něj a cítila jak mi rychle buší srdce.
Ztrávili jsme spolu noc,byla jsem ráda. Byli to nejhezčí narozeniny.10:00
Díky bohu,bylo ředitelské volno,videla jsem vedle sebe spícího Nikolase a dala mu pusu na čelo.
Po téhle noci bylo jasné,že jsme pár.Něco malého se prohrabávalo peřinou,až k mému obličeji a začalo ho olizovat.
,,Dobře půjdeme ven".Oblékla jsem se a šla vyčistit zuby.
Vzala jsem vodítko,které Elenka nechala v krabici a vyšla ven.
Jak já mou malou Elishu miluju.Prošli jsme spolu parkem a já šla koupit krmení pro Elishu.
Když jsem vystoupila z obchodu,videla jsem tam Elenu s tou samou partou,která s ní stála tenkrát před kavárnou.Zvedla jsem Elishu a vzala ji do náruče.
Chtěla a musela jsem vědět co tam s nimi zase dělá.
ČTEŠ
Bolest a Radost
RomanceSedmnáctiletá An,má téměř dokonalý život,má svoji nejlepší kamarádku Elenu a vyhlídnutého kluka ze třídy Nikolase. Bohužel její život se jako lusknutím prstu změní na něco s čím bojovat nemůže.