Prológ

45 6 1
                                    

  Ahoj volám sa Clover Roos. Mám hnedé vlasy modro šedé oči . Mám 17 rokov a som premenená . Viem sa meniť na Levicu. Musím to držať v tajnosti inak by som seba aj svoju rodinu uvrhla do nebezpečenstva.

Môj brat Cole sa vie meniť na kobru. Má blond vlasy a modré oči .Moja mama bola čarodejnica a otec sa vedel meniť na medveďa. Raz večer nás ale prepadli a našich rodičov zabili ale my s bratom sme stihli utiecť. A to ma sprevádza až sem k začiatku nážho dobrodružstva.

Spolu snami išla aj moja najlepšia kamaratka Lucy ktorú vnímam skôr ako sestru . Ona sa vie meniť na líšku. Má hnedé krátke vlasy a hnedo zelené oči .Chystali sme sa na dračiu horu. Cole sa premenil na hada a usalašil sa mi na rameni aby nemusel chodiť . Lenivec .

Akurát keď sme vyrazili začalo sa stmievač a vyzeralo to na búrku. Keď sme si už mysleli že sme tam do cesty nám s revom vletel drak." Kto ste?" Prehovoril vážnym hlasom." Sme tu lebo sa potrebujeme porozprávať s kráľovnou." Vidím v tebe že je to pre dobrú vec a nemáš nič za ľubom tak poďte za mnou" povedal drak a my sme šli za ním. Boli sme na hornej plošine na ktorej pristávali draci. Keď tu zrazu ako blesk z čistého neba sa z poza rohu vyrútil fialovo-čierny drak.

Dúfala som že do nás nenarazí.Nechcem skončit s otrasom mozgu. Ale nakoniec to drak ustál a pristál na plošine.
Keď pristál premenil sa na človeka. Bolo to dievča asi tak staré ako my. Mala čierne vlasy do ktorých jej šla fialová farba. Vyzeralo to ako keby jej vlasy horeli fialovím plameňom. A mala tmavofialové oči. 

"Princezná Violet nemali by ste takto nebezpečne lietať mohli by ste niečo urobiť sebe alebo ostatným!" Povedal ten drak a Violet sa len zasmiala a pozrela sa na nás.
" Ó návšteva teším sa že konečne niekto nový prišiel" povedala a usmial sa.

Poďte zavediem vás za matkou!" Povedala a rozbehla sa do paláca. Prišli sme do veľkej miestnosti a na tróne sedela nádherná žena. Mala biele vlasy a bledohnedé oči." Dcéra koho mi to vedieš?" Povedala. Mala mocní hlas zjavne použila svoj dračí hlas." Matka toto sú ľudia zjavne ťa prišli požiadať o pomoc" povedala Violet a zviezla sa na trón vedla kráľovnej." A prečo ju potrebujete?" Spýtala sa kráľovna." Lebo chceme zachrániť premeních a ostatne čarovné bytosti pred zlým čarodejníkom" povedala som." To je dobrý dôvod pomôžem ti" povedala kráľovna a Violet sa usmiala a zajasala.

Zrazu do miestnosti vošli dvaja chlapci. Jeden mal biele vlasy a do nich mu zasahovala bledomodrá takže to vyzeralo ako plamene. K tomu mal bledomodré oči. Potom druhý chlapec mal rovnaký vzhľad vlasov lenže on ich mal čierno tmavomodré a oči mal tmavohnede." Zdravíme ťa matka" povedal prví chlapec ten z modrími očami." Ahoj mami" povedal ten druhí a uprel svoje tmavohnede oči do podobnich oči svojej matky.

Aj ja vás zdravím Will a Hunter" povedala a  chalani sa oslnivo usmiali." Ale ahoj sestrička" povedal Hunter a Violet zavrčala." Ahoj Vi" povedal Will a jemu venovala iba žiarivý úsmev a pri tom ukázala svoje ostré predné zuby.

Pokračovanie nabudúce❤

PremenenáWhere stories live. Discover now