7.kapitola

7 1 0
                                    

Lucy's pov.

Zayn ma zobral k autu, zložil ma na sedadlo, surovo mi chytil ruku a strhol čudesný náramok, ktorý bol pravdepodobne bariérou ktorá mi bránila premenu.
,,Tak a teraz sa premeň líštička nech vidím aká si krásna. " Povedal slizko. Aj keď on asi ani inak nehovorí.
Vedela som že ak neurobím čo mi prikázal, ublíži mi. A ja teraz potrebujem energiu na útek.
Premenila som sa.
Mala som na sebe obyčajné chlapčenské nohavice a košelu.
,,C. c. c.?? Čo to má byť? Dievča nosí nohavice? Nehoráznosť!! Nevadí,  oblečiem ti niečo krajšie a honosnejšie." Povedal rozhorčene.
Zavrel oči a začal sa sústrediť.
Zrazu sa moje oblečenie začialo meniť košela sa menila na pohodlnú látku oranžovo-červenú.
Ani som sa nenadýchla a miesto môjho obyčajného odevu som mala nádherné, trochu priliehavé šaty.
Wow.
,,Takto je to omnoho lepšie .Pripútaj sa, ideme do môjho sídla. "

Clove's pov.

Vydeli sme všetko,  bohužial alebo vďaka sme nič nepočuli , ten chlap je kúzelník. No to nič nemení na tom že musíme oslobodiť Lucy.
Chlap jej znova pripol náramok, zavrel dvere,  naštartoval a vyrazili. Nato že je to veľdémon som čakala rýchlejšie auto, no do karát nám to hralo úplne parádne.
Rozbehli sme sa popri bariére no len čo z nej auto vyšlo rozpadla sa.
Nemalo význam utekať, aj tak by bola blbosť prezradiť sa.
Chvíľa prekvapenia bude naša jediná zbraň.

PremenenáWhere stories live. Discover now