Dobre pošlem s vami na výpravu moje deti ale musíte mi sľúbiť že sa o ne postaráte!" Povedala kráľovna z dôrazom." Áno vaša výsosť" povedala som." Jeeej konečne nijaké dobrodružstvo" povedala Violet." No keď ja neviem" povedal Will." Ale no tak braček trochu sa uvolni" povedal Hunter a potľapkal ho po pleci." No dobre" povedal nakoniec." A idem aj ja" povedal Hunter a hrdo sa nafúkol." Dobre bežte sa zbaliť a prídte sem za dvadsať minút šupšup!" Povedala kráľovna a oni sa rozbehli do svojich izieb. Prešlo to ako voda a oni boli späť už pobálení." Dobre poďme teda všedci" povedala naradoste Lucy." Dobre poďme" povedala som. Keď sme prišli do lesa tak sa Lucy premenila na líšku a odbehla sa prevetrať do lesa. Zatiaľ čo Cole sa premenil na človeka a utrúsil." Draky ? Vážne sestrička!"." Áno vážne Cole!"povedala som a on sa len zasmial a pri tom ukázal svoje hadie zuby.
**********Will po chvíli začal konverzáciu,, Tak prejdeme k veci prečo ste tu a čo chcete?" opýtal sa . ,,Kdo do mačky ušatej je ten chalan vedľa teba ?"opýtal sa Hunter prekvapene. ,, To je môj brat vie sa meniť na kobru , ja sa viem meniť na levicu a Lucy..." Lucy prebehla rýchlosťou svetla okolo nás. A Chalani vypískli od strachu.
Lucy pribehla za Violet a skočila jej do náručia. Hunter pribehol za sestrou a začal histericky hučať. ,,Fuj daj to preč určite to má minimálne besnotu." Ja som ledva udržala smiech. Lucy po tých slovách zoskočila z Violetinho náručia a začala sa Hunterovi obtierať o nohy. On na ňu len vyjavene pozeral.
A ja som sa už doslova válala po zemi od smiechu. Potom sa Lucy vzdialila ,premenila a hodila sa vedľa mňa do lístia s spolu sme sa rehotali ako za starých čias.
Hunter vyzeral dosť vytočene . ,,Máš 5 sekúnd ."zavrčal Hunter ale to už za Lucy zostala len smietka prachu. ,,To si nemal hovoriť dnes ju už neuvidíme."
*********
Chceli sme ísť do nedaľekého mesta Black hole blízko pri tmavom lese . Tam však žijú upíri.************
Neskôr keď sme sedeli ohni tak som započula zapraskankanie konárov." Počkať niečo počujem?" Povedala som. V tedy ku mne pribehla zo skučaním Lucy." Čo sa deje Lucy?" Spýtal sa Cole a zobral ju na ruky. Zrazu z krovia visly dvaja upiri." Ale , ale čo to tu máme?" Spýtal sa prvý slizkým hlasom." Choďte preč" povedala som a moje ostré zuby sa mi trochu vryli do pery." My nikam nepôjdeme ale vy áno!" Povedal a ja som skočila dopredu a premenila sa. Pristala som na predných labách a vydala zo seba hlasný rev. Vedla mna ešte vždy stal Cole z Lucy na rukách. Lucy zrazu zoskočilo a postavila sa vedla mna. Cole urobil to iste a premenil sa na kobru." Ale ale máme tu premených" povedal prví upír a skočil do predu na mna. Okamžite som ho ale odsotila a on padol na chrbát. Potom som naňho skočila a zahryzla som sa mu do ruky." Au!" Zreval upír keď som cítila ako mu moje ostré zuby prešli cez kozu. Potom a sotil a on sa mi zakusol do krku. Okamžite som sa premenila na človeka a zasičala. Zatmelo sa mi pred očami a odpadla som.
YOU ARE READING
Premenená
FantasyAko sa zachová Clover po smrti jej rodičov ? Stratí svoju vernú priateľku , skoro až sestru ? Podarí sa Lucy prežiť nehoráznu tiraniu ? Príde ju Clover zachrániť? Príbeh neprešiel korekciou !!!!!!! Cover vlastním ja^^