2.kapitola

26 5 0
                                    

      Keď som sa prebrala tak pri mne sedela Lucy. Posadila som sa a povedala" Lucy?"." Clover!" Povedala a hodila sa mi okolo krku." Tak rada ťa vidím!" Povedala." Aj ja teba Lucy!" Odpavedala som. Pomohla mi aby som sa postavila a povedala."Obleč sa počkám ťa vonku" povedala Lucy a vyšla von. Keď vyšla von podišla som  k veciam na oblečenie. Boli tam čierne kožené gate a hnedé tričko. Potom čierne lovecké čižmy z tenkej jeleň kože. Potom som si dala koženú čiernu bundu. Opretí o posteľ som mala tulec. Položila som ho na posteľ a začala šmátrať v skrinkách v miestnosti . Na poličke bolo opretích plno šípov napchala som ich tam a prevlieka som si ho cez hlavu. Napravila som si to a vzala si do ruky batoh položený v kresle a prehodila som si ho cez plecia. Potom som si vzala do ruky luk a vykročila von.

Vonku vsedci sedeli pri ohni." Clove" povedal Cole a okamžite má stiahol do poriadneho objatia." Cole?" Spýtala som sa ho." Nikdy ma už takto nestraš sestrička"povedal a pohladil má po vlasoch." Sľubujem že sa o to aspoň pokúsim" povedala som a on sa zasmial." Som rada že si v poriadku Clove" povedala Violet a ja som ju objala." Vďaka Vi" povedala som a ona sa zasmiala." Dobre teraz späť ráno je múdrejšie večera!" Povedala som a vsetci prikivly. Keď som sa ráno zobudila obliekla som si to iste čo včera. Potom som sa najedla a vyšla von. Vonku má už vsetcy čakali a Cole povedal" kúpime si kone budeme rýchlejší"." Dobre" povedal Will. Vyšli sme teda na trh. Keď sme tam došli  bolo tam dosť veľa ľudí. Bol tam aj človek ktorí predával kone. Ja som si kúpila bielošedého. Z peňazí
po rodičoch. Cole sú kúpil čierneho ťažného koná. Lucy má rysavého z veľkými bielimy fľakmi. Violet mala krásneho friskeho koňá. Will má hnedého ťažného.Hunter mal tmavohnedého vysokého koňá." Dobre hádam že už môžme ísť či nie?" Opýtal sa Will." "Ten chalan sa my začína páčiť" pomyslela som si. Ale zrazu som niečo zacítila. Bol to pach ďalšieho premenného. Môžete mi veriť mám na to nos. Rozbehla som sa do mesta a zbadala trhy .Podišla som k pódiu kde predávali asi otrokov." A ďalšiu tu máme asi 17 ročnú babu ale pozor hryzie!" Povedal asi predávajúci a na pódium vyviedli to dievča.  To dievča malo ryšave vlasy a hnedožlté oči." Dobre vyvolávacia cena je 100 galeonov!" Povedal predávajúci ihneď som sa prihlásila." Dobre po prví krát po druhý krát posledný krát predané!" Povedal ten chlap a ja som sa šťastne usmiala. To dievča zišlo spolu s dvoma strážcami dole z javiska." Čo je zač?" Spýtal sa ma Hunter ktorý sa ku mne postavil." Je premená musíme jej pomôcť snáď má chápeš" povedala som a on prikývol a ja som si prevzala dievča od jedného strážcu a spýtala sa jej" Ako sa voláš?". Odpovedala trochu trhavím hlasom" Sa a ára"." Dobre" povedala som a vošla do lesa kde má už čakali ostatní. Keď sme tam došli tak Sara nastražila uši a pozrela sa tím smerom kde stala Lucy. Zrazu sa nej rozbehla a začali sa tam naháňať. Zrazu rýchlo Lucy vbehla do lesa s premenila sa. Za ňou vbehla Sara a premenila sa na vlka. Bola krásny biely vlk zo zelenými očami.  Začala som volať na Lucy .Snáď sa jej nič nestalo .Zrazu ako strela z lesa vyletela Lucy a vyskočila Hunterovy na ruky.Síce nevyzeral nadšene pevne si ju k sebe pritískal. Potom mu vliezla pod tričko. Rozšírili sa mu zreničky a stál ako solný stĺp. Zachvíľu sa prihnala k nám aj Sára. Pozerala sa všade a snažila sa zachytiť Luckin pach. Zrazu Lucy vystačila hlavu z Hunterovho okraju trička pri krku a provokačne sa pozrela pozrela sa priamo na Sáru.

Pokračovanie nabudúce ❤

PremenenáWhere stories live. Discover now