8.kapitola

4 0 0
                                    

Clove's pov.

Zhodneme sa že omnoho lepšie buďe letieť. Will a Violet sa premenia aby sme na nich mohli opatrne nasadnúť a Hunter sa agresívne vznesie a sám letí smerom za Lucy. Mi sa ihneď vydáme za ním.

Po dlhom lete si všimneme že Hunter pristál v strede lúky.
Priletíme k nemu a zosadneme na lúku.
,, Hunter čo sa deje? " spýtala som sa. ,, Oni ju majú a ja som stratil ich stopu" povedal a pri tom zaškrípal zubami. ,, My ju nájdeme a potom ich trochu zmlátime" povedala som so škodoradostným úškrnom. ,,  Dobre pokojný budem len keď uvidím ako bude trpieť za to že mi vzal moju líštičku" povedal a usmial sa a  ukázal svoje ostré predné zuby. Potom sme zase nasadli na Willa, Violet a Huntera a leteli sme si po Lucy.

Lucy's pov.
Po dllllhej jazde sme konečne zastavili pri docela obstojnom  dome , dalo by sa povedať že až vile. Zayn vystúpil a ako gentleman my otvoril dvere . Keďže som nemala inú možnosť potichu som sa vybrala za ním . Vila vyzerala z vnútra ešte honosnejšie ako z vonka . Podlahy boli z mramoru na strope vyseli kryštáľové lustre a všade boli precízne rozmiestnené kusy nábitku no vedela som že nemôžem dať na prvý dojem . Zayn po príchode zvolal všetko služobníctvo a že ho mal veľa a nakázal im aby ma umyli , obliekli a pripravili na honosnú večeru s jeho veličenstvom , áno povedal jeho veličenstvom a samozrejme tým myslel seba .
Po nanútenej sprche ma dotlačili do jedálne pri čom som protestovala a podľa škrabancov na ich tvárach usudzujem že s mojou spoluprácou neboli spokojný. Bohužiaľ postalili ma pred obrovské drevené dvere a sotili ma dnu . A teraz tu iba ticho sedím a netuším či by som mala niečo zjesť alebo nie . Ale radšej sa budem tváriť že jem ako by som sa mala baviť s tým zadubencom čo mi stále kladie otázky či sa mi u ňho v sídle páči alebo nie. A ešte sa na mňa pozerá tým svojim zadubeným ksichtom . Vložím si do úst kúsok mäsa a pána beka to je ale dobrota v živote dom nič lepšie nejedla . Síce je to blb no má úžasného kuchára . Po tom čo do seba nacpem celé kura na jeden nádych začnem sa cítiť trochu malátne. Posledné čo si pametám je Zaynov škodoradostný úsmev.

PremenenáWhere stories live. Discover now