Clove's pov.
Keď sme prustáli pred veľkou vilou tak som ziskočila Willa tak som sa pomaly šla k tej vile. Ale zrazu ma niečo zastavilo. " Čo to je ?" Povedala som nahnevane. " Je tu niaká bariera" povedal Will. " A ako sa dostaneme dnu ?" Spýtal sa netrpezlivo Hunter. " To neviem ale musíme sa tam dostať" povedala som a pozrela sa na Willa." Will" povedala som a pozrela sa naňho. "Napadlo ma niečo" povedala som. " Asi viem čo myslíš" povedal Will a potmehúcky sa usmial.Lucy's pov.
Prechádzala som sa po Zaynovej nádhernej záhrade a užívala som si lúče slnka . Ako mi Zayn vysvetlil v jedálni som odpadla kôli dehydratácii a tak mi dal špeciálny nápoj ktorý mi pridá energiu. Dal mi 3 flaštičky do zásoby a povedal mi že ak by som cítila bolesti mám sa z nich napiť. Zayn je ten najmilší človek na svete. Dovolil mi spať s ním v jeho nádhernej spálni a obrovskej posteli , dal mi nádherné šaty čo mi ladia k očiam a dokonca ma nechal samú sa prechádzať po dome . Mýlila som sa v ňom a ospravedlňovala som sa mu za to , on sa iba usmial kývol hlavou a povedal že ak ľudí spoznáme rýchlo si ich obľúbime. Vlastne sa mi tu veľmi páči a dúfam že to prekvapenie ktoré mi večer prichystal bude stáť za to.
Viem že som mala priateľov no opustili ma , vraj že chceli Zayna zabiť a hovorili že je zlý a slúži čarodejníkovi čo zabil ich rodičov no neverím im , Zayn by to nikdy neurobil. On je milý a chápavý nieje monštrum.
Po prechádzke v záhrade som utekala do paláca za Zaynom , určite bol vo svojej kancelárii a mal rokovanie s podradnými blbcami ako to včera nazval. Chcela som ho prekvapiť a zlepšiť mu náladu keďže včera sa vrátil napätý a nahnevaný. A tak som sa premenila na líšku a naskočila som na vozík s občerstvením pre blbcov. Slúžka si ma vôbec nevšimla , v duchu som sa utápala v smiechu . Len čo sme vošli do miestnosti a slúžka začala rozdávať jedlo vyskočila som spod vozíka pod stôl za ktorým všetci sedeli a začala som sa pár ľudom obtierať o nohy , ignorovali ma . Dvoch ľudí som poškriabala , ignorovali ma . Až keď som začala hrýzť a vrčať povyskakovali a začali vrieskať ako malé deti . Pre efekt som vyskočila na stôl , vrčala som a triasla som sa akody som mala besnotu . Zayn sa schuti smial až sa chytal za brucho. Po chvíli keď po mne začali hádzať veci , utíšil ich a prikázal im aby si sadli . Pokarhal ich za to aké bolo ich správanie neadekvátne a pokračoval v rozhovore . Ja som sa mu vyšplhala na kolená a stočila som sa do klbka . Zayn ma začal škrabkať a ja som po pár minútach zaspala.
YOU ARE READING
Premenená
FantasyAko sa zachová Clover po smrti jej rodičov ? Stratí svoju vernú priateľku , skoro až sestru ? Podarí sa Lucy prežiť nehoráznu tiraniu ? Príde ju Clover zachrániť? Príbeh neprešiel korekciou !!!!!!! Cover vlastním ja^^