Ja naozaj neverím konečne som sa dopracovala k chvíľke volna . Opravila som niektoré chyby preklepy a tak. No odteraz by mal biť príbeh pútavý . Tý čo ma chcú hejtiť za gramatiku nech sa páči . Nepíšem to aby som ukázala ako mi ide slovenčina ale aby som trochu prospela tomuto svetu štipkou mojej fantázie . Snáď ma chápete a teraz hor sa čítať .
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Po tejto menšej bitke sme boli všedci ticho a iba sme sa pobrali ku svojim koňom . No vtedy som si uvedomila že Sára nemá koňa . ,,Niekto bude musieť ísť so Sárou . Alebo jej niekto prenechá koňa . " zavelila som .,, Môže ísť somnou . Dvaja sa sem hravo zmestíme ." Ponúkol sa môj brat. A tak sme vyrazili .
Začalo sa zvečerievať a my sme boli uprostred lesa a tak sme sa museli stihnúť utáboriť. ,, Lucy poď somnou na lov a Hunter s Wilom môžu rozložiť oheň potom sa dohodneme čo dalej." Všedci sa dali do práce a ja s Lucy sme sa vybrali na lov . ,, Lucy stratégia je jasná. Ako za starých čias ." Usmiala som sa a vyškriabala na strom kde som sa usadila na konári a sledovala ako sa Lucy premenila na líšku a vbehla do lesa.
Zrazu som začula dupot kopýt a z krýka vybehla srna ktorú hnala Lucy . Luk som mala napnutý len som zamierila a večera bola hotová. Pomaly sme sa s Lucy vracali speť do tábora . Ostatný už sedeli pri ohni a smiali sa . Hneď ako nás Will zbadal postavil sa vzal srnu a išiel ju narezať . Ja som si sadla k ohňu ako ostatný .
Chvíľu sme sa smiali . Will dal opekať srnu a ja som sa vrátila k hlavnému problému . ,,Teraz sa už len musíme dohodnúť kde budeme spať na zemi je to veľmi riskantné a nebezpečné preto navrhujem spať na stromoch." Skoro nikdo nemal námietky a tak sme si každý našli strom kde sa vyspíme . No Lucy nemá rada výšky a tak protestovala . ,,Ja nikam nejdem nechajte ma tu ja sa vyspím aj tu . Aha." Povedala a schúlila sa do klbka k stromu a naoko sa tvárila že spí. Hunter sa k nej bez slova priblížil a vzal ju na ruky . ,,Kludne bež spať postrážim ju ." Povedal a začal sa aj spolu s ňou v ruke škriabať na strom. Ked bol hore uvelebil sa na konári a ustráchanú Lucy si položil na brucho a jednou rukou ju objal . Ked som všetkých skontrolovala spokojne som sa vyškriabala na strom oproti Willovi zaželala mu dobrú noc a upadla do ríše snov.
YOU ARE READING
Premenená
FantasyAko sa zachová Clover po smrti jej rodičov ? Stratí svoju vernú priateľku , skoro až sestru ? Podarí sa Lucy prežiť nehoráznu tiraniu ? Príde ju Clover zachrániť? Príbeh neprešiel korekciou !!!!!!! Cover vlastním ja^^