5.kapitola

19 3 0
                                    

Ráno som zliezla zo stromu a ako inak vstala som ako prvá. Vošla som do lesa trochu som sa ponaťahovala a premenila . Bežala som rýchlosťou blesku . Zastavila som sa až keď som zavetrila vôňu jeleňa . Potichu som aa za ním plížila. Skočila som mu na krk a prehrizla som mu tepnu. Krv som vypika a ostatok mäsa som priniesla ostatným.
Samozrejme stále spali. Rozložila som oheň , rozkuchala som jeleňa a dala som ho piecť . Lucy akurát krkolomne zliezla zo stromu bola celá červená a ani ma nepozdravila . Sadla si a pozerala sa do ohňa. Len som nad ňou potriasla hlavou a ďalej sa išla venovať pečeniu. Postupne vstali aj Violetta , Will a Sarah .
Jediný Hunter ďalej  odfukoval na strome. Všetkým som dala raňajky a poslala kolovať čutoru s vodou.
Hunter konečne vstal , vzal si kus mäsa a niekam odyšiel . Violetta sa išla prejsť a donútila aj Lucy ktorá síce chvíľu protestovala no nebolo jej to nič platné.
Sarah sa vytrelila mihnutím oka no sľúbila že sa vráti . A ja som zostala sama s Willom.

,,Takže plán je nasledovný.
Máme informácie že čarodej má svoju silu schovanú v taliamanoch . Vieme že jedným s talismanou je hypogrif vytvorený čiernou mágiou . Na krku má reťaz na ktorej stráži kľúč ktorý je vlastne talisman. Treba získať jeho moc .  Stačí sa ho dotknúť a moc prejde na nového majiteľa. Každý z kľúčov srýva inú moc."


,,Mali by sme isť pohľadať ostatných . " Navrhol Will . A tak sme sa vybrali cestou kam odišla Violetta a Lucy .

Po chvíľke sme videli Violett lietať na oblohe . Keď nás uvydela zletela dolu k nám . No Lucy s ňou nebola. Vi povedala že ju poceste stratila. A tak sme išli hľadať aspoň Huntera . Po ceste sme našli Sarah celý mokrú a zašpinenú od prachu . Hunter sedel na obrovskej skale vedľa zrázu . No Lucy s ním nebola. Preletel k nám a boli sme skoro všedci. Kde je Lucy spýtal sa Will Huntera . Iba sa nechápavo zamračil . ,,Ona nieje s vami ? " zľakla som sa  ,,Kurva kde potom je ?"  ,,To nevieme" Povedala Vi.
,,Počkajte niečo počujem ." Povedala Sarah
,,Tuším je to skučanie líšok ? Bože môj lovci . "

Lucy's pov.

Kriste pane neverím že ma chytili ako som mohla biť taká sprostá. No a toto je môj koniec .
Chitili ma lovci a zavreli ma do klietky a za chvíľku ma asi stiahnu z kože. Títo totižto predávajú líščie kožuchy . Práve sťahujú jednu z kože za živa. Bože asi sa povraciam .
Už sa odtiaľto nedostanem . Premeniť sa nemôžem klietka je moc malá. No a tak mi nezostáva nič iné ako začať skučať stočiť sa do klbka a čakať na tú najohavnejšiu smrť.

PremenenáWhere stories live. Discover now